The New Silk Road and Ukraine: A Meeting Halfway
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21271/
|
|
Title |
The New Silk Road and Ukraine: A Meeting Halfway
Новий Шовковий шлях і Україна: рух назустріч Новый Шелковый путь и Украина: движение на встречу |
|
Creator |
Жалоба, Ігор Володимирович
|
|
Subject |
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
|
|
Description |
The article describes Ukraine's efforts to create an alternative way of enabling its goods to reach the Asian markets, bypassing the Russian Federation. In particular, the issue of road diversification has come to a head in 2016 with the start of Russia's blocking of Ukrainian transit through its territory. In this context, the initiative of the Chairman of the PRC Xi Jinping on the creation of the New Silk Route proved to be the most desirable for Ukraine. The article examines the experience of sending the first test train on the route from the Ukrainian port of Czarnomorsk (Iljiczewsk) through the port of Batumi, Alyat, Aktau-Port, Bejneu, Zzkazgan and Bałchasz-1. "Which must be worked on. In addition, efforts have been made at the level of executive, civil society, in the framework of cooperation between Ukraine and China, as well as with members of the Transcaspical International Transport Route (TMTP), to transform the new route into economically viable.
У статті описуються зусилля України зі створення альтернативного способу просування своїх товарів на азіатські ринки в обхід Росії. Зокрема, питання про диверсифікацію доріг стало особливо актуальним в 2016 році з початком блокування українського транзиту через територію Росії. У цьому контексті ініціатива голови КНР Сі Цзіньпіна про створення Нового Шовкового шляху виявилася найбажанішою для України. У статті аналізується досвід відправки першого тестового поїзда по маршруту з українського порту Чорноморськ (колишній Іллічівськ) через порт Батумі, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1 до казахської станції Достик на кордоні з Китаєм і виявлених "гарячих точках" , над якими слід ще працювати. Крім того, вона показує зусилля на рівні виконавчої влади, громадянського суспільства, в рамках співпраці між Україною і Китаєм, а також з країнами-членами Міжнародного транскаспійського транспортного маршруту (ТМТП), спрямованих на втілення в життя нового маршруту. В статье описываются усилия Украины по созданию альтернативного способа продвижения своих товаров на азиатские рынки в обход Российской Федерации. В частности, вопрос о диверсификации дорог стал особо актуальным в 2016 году с началом блокировки украинского транзита через территорию России. В этом контексте инициатива председателя КНР Си Цзиньпина о создании Нового Шелкового пути оказалась самой желанной для Украины. В статье анализируется опыт отправки первого тестового поезда по маршруту из украинского порта на Черноморск (бывший Ильичевск) через порт Батуми, Алят, Актау-Порт, Бейнеу, Жезказган, Балхаш-1 до казахской станции Достык на границе с Китаем и выявленных "горячих точках", над которыми следует еще работать. Кроме того, она показывает усилия на уровне исполнительной власти, гражданского общества, в рамках сотрудничества между Украиной и Китаем, а также со странами-членами Международного транскаспийского транспортного маршрута (ТМТП), направленных на воплощение в жизнь нового маршрута. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21271/2/24%20KHG_22%20Zhaloba.pdf
Жалоба, Ігор Володимирович (2017) Новий Шовковий шлях і Україна: рух назустріч Kultura — Historia — Globalizacja (22). с. 259-266. ISSN 18-98-72-65 |
|