Європейські вектори нової стратегії підготовки дошкільних педагогів
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21274/
|
|
Title |
Європейські вектори нової стратегії підготовки дошкільних педагогів
|
|
Creator |
Бєлєнька, Ганна Володимирівна
|
|
Subject |
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
|
|
Description |
У статті представлено теоретичне обгрунтування нової стратегії підготовки дошкільних педагогів в Київському університеті імені Бориса Грінченка, що узгоджується з тенденціями розвитку європейської освіти, обирає їх як вектори поступу і водночас зберігає національні цінності. Автор концентрує увагу на таких векторах як: забезпечення якості освіти та відповідність її запитам соціуму, партнерська взаємодія всіх суб’єктів освітнього процесу у вищій школі, побудова навчання на засадах дослідження, полікультурність освіти, збереження національних традицій освіти, посилення ролі етичних засад у професійній підготовці, широке використання ІК технологій.
The article is devoted to a theoretical justification of a new strategy of the preschool teachers’ professional preparation of at Borys Grinchenko Kyiv University, which is correlated with the European education tendencies of the development, is oriented on them as vectors of progress, and preserves national values at the same time. The author focuses on such vectors as: ensuring the quality of education and its relevance to the needs of society, partner interaction between all subjects of the educational process in higher education, the construction of training on the basis of research, multicultural education, preservation of national traditions of education, strengthening the role of ethical foundations in professional training, and widespread use of IC technologies. в Киевском университете имени Бориса Гринченка, которая учитывает тенденции развития европейского образования, ориентируется на них, как на векторы развития, сохраняя свои национальные ценности. Автор концентрирует внимание на таких векторах как: обеспечение качества образования и соответствие его запросам социума, партнерское взаимодействие всех субъектов образовательного процесса в высшей школе, построение обучения на основе исследования, поликультурность образования, сохранения национальных традиций образования, усиление роли этических принципов в профессиональной подготовке, широкое использование ИК технологий. |
|
Date |
2017-10
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21274/1/Bielenka_H_EVNSPDP.pdf
Бєлєнька, Ганна Володимирівна (2017) Європейські вектори нової стратегії підготовки дошкільних педагогів Молодий вчений (10.2). с. 1-4. ISSN 2304-5809 |
|