Abstract |
Встановлено основні причини та наслідки типових руйнувань роликів периферійного і кульок замкового підшипників кочення. Встановлено, що аналізована конструкція Р-К-Р відкритих опор тришарошкових бурових доліт не забезпечує надійності роботи підшипників кочення через виникнення явищ проковзування, втрати стійкості і розвороту роликів, а також низької вантажності замкового кулькового підшипника. Встановлено, що такі негативні явища можна усунути вдосконаленням конструкції опори шляхом введення полімерних сепараторів з металевими наповнювачами для роликових рядів з метою забезпечення компенсації неоднорідного навантаження роликів по довжині та підвищення їх здатності до самовстановлення й відновлення нормальної кінематики їх руху. Для забезпечення нормальної роботи роликів і недопущення явищ руйнування кульок замкового підшипника кочення ефективним є підвищення вантажності цього вузла. |