Abstract |
Робота присвячена питанням удосконалення опори шпинделя вибійного двигуна та покращання умов її роботи шляхом збільшення рівномірності розподілу сили затяжки елементів підсистем вала та корпуса, осьового зусилля як по тілах кочення, так і по рядах, зменшення числа рядів та підвищення ефективності віброзахисту. Наведені результати: наукового обгрунтування покращання умов роботи опори шпинделя вибійного двигуна створенням на рівні патентів вдосконаленого віброзахисного пристрою опори та нової кульково-роликової опори; експериментального пошуку раціональної форми повздовжньої твірної сепаруючого ролика Показано вплив як нерівномірної затяжки елементів систем вала та корпуса опори, так і вібрації на розслаблення. Обгрунтовано можливість створення вдосконаленої системи забезпечення більш рівномірної затяжки та передачі осьового зусилля на тіла кочення за рахунок використання підп’ятника Мітчела, а по рядах - за рахунок підбору матеріалів сусідніх кілець пакету підшипників. |