Запис Детальніше

Електронний науковий архів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів
 
Names Малинка, О. Я.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract В результаті критичного аналізу наукових підходів визначено суть понять "бренд" і "капітал бренду". Запропоновано модель структурної побудови бренду, в основі якої лежить "ДНК"-підхід. Розроблено теоретичну модель процесу управління капіталом бренду. Проаналізовано процес управління капіталом брендів підприємств роздрібного ринку нафтопродуктів України. Розроблено концептуальну модель оцінювання ефективності управління капіталом бренду (на рівні субстанції, будови, функціонування і розвитку). Запропоновано системну оцінку капіталу бренду (на основі "ДНК "-підходу та вимірювання вартості капіталу бренду). Адаптовано метод критичних ключових факторів успіху для управління капіталом бренду. Розроблено економіко-математичну модель управління капіталом бренду за критерієм максимальної прибутковості діяльності підприємства, яка дає змогу приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо витрат на створення і підтримку капіталу бренду на основі прогнозованих обсягів продажів.
Genre Thesis
Topic бренд
Identifier Малинка, Оксана Ярославівна Управління капіталом бренду підприємства на роздрібному ринку нафтопродуктів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. екон. наук : спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами (нафтова і газова промисловість)" / О. Я. Малинка ; Івано-Франків. нац. техн. ун-т нафти і газу. - Івано-Франківськ, 2010. - 18 с. - 14-15.