Abstract |
В результаті критичного аналізу наукових підходів визначено суть понять "бренд" і "капітал бренду". Запропоновано модель структурної побудови бренду, в основі якої лежить "ДНК"-підхід. Розроблено теоретичну модель процесу управління капіталом бренду. Проаналізовано процес управління капіталом брендів підприємств роздрібного ринку нафтопродуктів України. Розроблено концептуальну модель оцінювання ефективності управління капіталом бренду (на рівні субстанції, будови, функціонування і розвитку). Запропоновано системну оцінку капіталу бренду (на основі "ДНК "-підходу та вимірювання вартості капіталу бренду). Адаптовано метод критичних ключових факторів успіху для управління капіталом бренду. Розроблено економіко-математичну модель управління капіталом бренду за критерієм максимальної прибутковості діяльності підприємства, яка дає змогу приймати обґрунтовані управлінські рішення щодо витрат на створення і підтримку капіталу бренду на основі прогнозованих обсягів продажів. |