Запис Детальніше

Електронний науковий архів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз процесу формування капіталу брендів роздрібного ринку нафтопродуктів України (на прикладі бренду "ОККО")
 
Names Малинка, О. Я.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract Розглянуто процес формування капіталу бренду, як складову цільової
підсистеми теоретичної моделі процесу управління капіталом бренду, що базується на
концепції брендової "ДНК". Проаналізовано особливості процесу формування капіталу
бренду "ОККО", що належить концерну "Галнафтогаз".
Genre Article
Topic бренд
Identifier Малинка О. Я. Аналіз процесу формування капіталу брендів роздрібного ринку нафтопродуктів України (на прикладі бренду "ОККО") / О. Я. Малинка // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. Серія Економіка та управління в нафтовій і газовій промисловості. - 2011. - № 2.