Творче освітньо-інформаційне середовище як чинник розвитку особистості вчителя
DSpace at TNPU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Творче освітньо-інформаційне середовище як чинник розвитку особистості вчителя
Творческая образовательно-информационная среда как фактор развития личности учителя Creative educational and informational environment as a factor of teacher’s individuality development |
|
Creator |
Білинський, Аркадій Миколайович
|
|
Subject |
творчість
інформаційно-освітнє середовище інформаційні технології розвиток особистості вчителя |
|
Description |
Висвітлюються способи мотивації, умови та шляхи створення творчого інформаційно-освітнього середовища у педагогічному вищому навчальному закладі, а також вплив інформаційних технологій (ІТ) на фаховий розвиток особистості вчителя.
Освещаются способы мотивации, условия и пути создания творческой информационно-образовательной среды в педагогическом высшем учебном заведении, а также влияние информационных технологий (ИТ) на творческое развитие личности учителя. The article deals with the ways of motivation, conditions and means of creative educational and informational environment creation in the pedagogical higher educational establishments. An influence of informational technologies (IT) on creative teacher’s individuality development is depicted. |
|
Publisher |
Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|
Date |
2012-04-04T10:43:59Z
2012-04-04T10:43:59Z 2012-02 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Білинський, А. М. Творче освітньо-інформаційне середовище як чинник розвитку особистості вчителя / А. М. Білинський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 15-21.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1911 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
|
|