Запис Детальніше

Діалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету
Диалогизация педагогического взаимодействия как условие развития профессиональной направленности студентов медицинского университета
Dialogic intercourse of pedagogical interaction as a condition of the development of professional orientation of students of medical university
 
Creator Тихолаз, Софія Іванівна
 
Subject професійне становлення майбутніх лікарів
професійна спрямованість
педагогічна взаємодія
діалогічне спілкування
ідентифікація
 
Description Обґрунтовано значення діалогізації педагогічної взаємодії як умови розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету, їх ідентифікації з носіями професійних цінностей; охарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів; на основі результатів емпіричного дослідження з’ясовано характер взаємин між викладачами і студентами, стилі їх педагогічної взаємодії.
В статье обосновывается значение диалогизации педагогического взаимодействия как условия развития профессиональной направленности студентов медицинского университета, их идентификации с носителями профессиональных ценностей; охарактеризированы психолого-педагогические условия развития профессиональной направленности будущих врачей; на основе результатов эмпирического исследования выяснено характер взаимоотношений между преподавателями и студентами, стили их педагогического взаимодействия.
The value of dialogic intercourse of pedagogical interaction as a condition of development of professional orientation of students of medical university as well as their authentications with the bearers of professional values is grounded in the article.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-04-04T10:56:21Z
2012-04-04T10:56:21Z
2012-02
 
Type Article
 
Identifier Тихолаз, С. І. Діалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету / С. І. Тихолаз // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 21-27.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1912
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка