Запис Детальніше

Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності
Проблемы содержания подготовки будущих воспитателей дошкольных учебных заведений к инновационной педагогической деятельности
The problems of content of the future kindergarten teachers’training to implement innovational pedagogical activity
 
Creator Чайка, Володимир Мирославович
 
Subject інноваційна педагогічна діяльність
підготовка майбутніх вихователів
дошкільний навчальний заклад
зміст підготовки
 
Description На основі аналізу наукової літератури, з’ясування специфіки діяльності вихователя дошкільного закладу визначено основні теоретичні підходи до структурування змісту його підготовки. Охарактеризовано основні принципи структурування навчального матеріалу дисциплін психолого-педагогічного циклу (системності, цілеспрямованості, прогностичності, технологічності, діагностичності, ранжування). Обґрунтовано підсистему методологічних, загальнотеоретичних, психолого-педагогічних і дидактико-технологічних знань і вмінь, які забезпечують здійснення інноваційної діяльності.
На основе анализа научной литературы, выяснения специфики деятельности воспитателя дошкольного учреждения определены основные теоретические подходы к структурированию содержания его подготовки. Охарактеризованы основные принципы структурирования учебного материала дисциплин психолого-педагогического цикла (системности, целеустремленности, прогнозируемости, технологичности, диагностичности, ранжирования). Обоснована подсистема методологических, общетеоретических, психолого-педагогических и дидактико-технологических знаний и умений, которые обеспечивают осуществление инновационной деятельности.
Analysis of scientific literature and specifics of kindergarten teachers’ activity has led to determining major theoretical approaches to structuring of kindergarten teachers’ training. The main principles of structuring of courses in Pedagogy and Psychology have been characterized. The subsystem of methodological, theoretical, psychological and pedagogical, didactic and technological subskills and skills to conduct innovational activity has been grounded.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-04-04T11:53:11Z
2012-04-04T11:53:11Z
2012-02
 
Type Article
 
Identifier Чайка, В. М. Проблеми змісту підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до інноваційної педагогічної діяльності / В. М. Чайка // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 33-39.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1914
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка