Philosophical problems of quality modern higher education
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21327/
|
|
Title |
Philosophical problems of quality modern higher education
Філософські проблеми якості сучасної вищої освіти Философские проблемы качества современного высшего образования |
|
Creator |
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
We consider the specifics of evolutionary transformation in the quality of national education, to ensure the increase of the theoretical and practical level of training of modern competitive specialists. The article focuses on the basic conditions of quality assurance in education: a high level of qualification of teaching staff; the motivation of all participants to improve the quality of education; transparency of information at all levels of higher education; sufficient resources and their equitable distribution based on the achieved quality; flexibility of educational content; mobility of teaching staff and students; academic freedom, autonomy and independence. It is proved that the system of the modern nation of higher education should be aimed at: creation of a system of values that affect the quality culture in education; promoting the need for accumulation of knowledge as at the country level and on a personal level in a wide choice and responsibility; stimulating demand for "consumption" of knowledge expressed in the increasing demand for intelligence; promotion of investment in the education system. Розглядається специфіка еволюційних перетворень у сфері якості національної освіти, спрямованих на забезпечення підвищення теоретичного та практичного рівня підготовки сучасних конкурентоспроможних фахівців. У статті акцентується увага на основних умовах забезпечення якості в освіті: високий рівень кваліфікації викладацького складу; мотивація всіх учасників брати участь у поліпшенні якості освіти; прозорість інформації на всіх рівнях системи вищої освіти; достатня кількість ресурсів і їх справедливий розподіл на основі досягнутої якості; гнучкість освітнього контенту; мобільність професорсько-викладацького складу та студентів; академічна свобода, самостійність і незалежність. Доведено, що система сучасної національної вищої освіти має бути спрямована на: формування системи цінностей, що сприятимуть культурі забезпечення якості в освіті; заохочення потреби в накопиченні знань як на рівні країни, так і на особистому в умовах широких можливостей особистісного вибору та відповідальності; стимулювання потреби у “споживанні” знань, вираженої в підвищенні попиту на інтелект; залучення інвестицій в систему освіти. Рассматривается специфика эволюционных преобразований в области качества национального образования, направленных на обеспечение повышения теоретического и практического уровня подготовки современных конкурентоспособных специалистов. В статье акцентируется внимание на основных условиях обеспечения качества в образовании: высокий уровень квалификации преподавательского состава; мотивация всех участников улучшать качество образования; прозрачность информации на всех уровнях системы высшего образования; достаточное количество ресурсов и их справедливое распределение на основе достигнутого качества; гибкость образовательного контента; мобильность профессорско-преподавательского состава и студентов; академическая свобода, самостоятельность и независимость. Доказано, что система современного национального высшего образования должна быть направлена на: формирование системы ценностей, влияющих на культуру качества в образовании; поощрение потребности в накоплении знаний как на уровне страны, так и на личностном уровне в условиях широких возможностей выбора и ответственности; стимулирование потребности в "потреблении" знаний, выраженной в повышении спроса на интеллект; поощрение инвестиций в систему образования. |
|
Publisher |
Гнозис
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21327/1/L_Ovsiankina_GVDVNZ_6%2874%29_IS.pdf
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна (2017) Філософські проблеми якості сучасної вищої освіти Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав - Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди", 6(74) (37-1). с. 50-58. ISSN 978-966-2760-54-6 |
|