Запис Детальніше

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/6484/
 
Title Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів
 
Creator Бойко, Р. В.
 
Subject Economics
Finance
 
Description У статті досліджуються проблеми характеристик споживачів на ринку дитячих товарів у місті Хмельницькому та розробці комплексу маркетингу для підприємства.
(The article described marketing research of behaviors. The ways of its activities defined. The examples of real research in Khmelnitskiy town described.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2009
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/6484/1/26.pdf
Бойко, Р. В. (2009) Удосконалення маркетингової діяльності підприємства на основі досліджень характеристик споживачів. Наукові записки. Серія “Економіка” (Вип.11). pp. 199-209.