Запис Детальніше

Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25875/
 
Title Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови
в початкових класах
 
Creator Кальніцька, О.
 
Subject LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education
 
Description Важливим завданням сучасної початкової школи є формування всебічно та гармонійно розвиненої особистості, розвиток здібностей кожного. Одним із шляхів розв’язання цього завдання виступає диференціація навчання, яка допомагає враховувати вікові та індивідуальні особливості учнів молодшого шкільного віку. Доречним є застосування диференційованого підходу на уроках української мови, а особливо під час вивчення такого складного розділу мовознавства, як морфологія.
 
Publisher Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25875/1/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0.doc.pdf
Кальніцька, О. (2017) Диференційовані завдання у процесі вивчення частин мови в початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 67-70.