Запис Детальніше

Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25883/
 
Title Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами
 
Creator Магдич, Т. П.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Аналізуючи вербальну рефлексію методом асоціацій та прийомом зовнішньої інтерпретації, виявляємо індивідуальне сприйняття мовцями навколишнього світу та з’ясовуємо семантику та структуру слів на позначення морально-етичних понять. Мета цієї статті – проаналізувати особливості позначення морально-етичних понять у осіб з особливими потребами.
 
Publisher Житомир: Видавництво ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25883/1/%D0%9C%D0%B0%D0%B3%D0%B4%D0%B8%D1%87%202.pdf
Магдич, Т. П. (2017) Позначення морально-етичних понять як вияв вербальної рефлексії у процесі формування критичного мислення учнів з особливими потребами. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 141-146.