Запис Детальніше

Investigation of the directions of influence of the information society on the process of modernization of the educational system (philosophical aspect)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21464/
 
Title Investigation of the directions of influence of the information society on the process of modernization of the educational system (philosophical aspect)
Дослідження напрямів впливу інформаційного суспільства на процес модернізації системи освіти (філософський аспект)
Исследование направлений влияния информационного общества на процесс модернизации системы образования (философский аспект)
 
Creator Овсянкіна, Людмила Анатоліївна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description The specificity of the inconsistency between the level of social development (in particular, such social sciences as science, technology and technology, economy, production, spiritual life) and educational complex are considered. The attention is paid to the fact that in the modern information society, the process of professional training is important without the taking into account the value orientations of the subject, since a person is a complex system that constantly carries out a value choice. It is proved that a modern specialist is a person in which the combination of both high qualification, virtuoso possession of technique, and social responsibility, universal human values ​​and clear value orientations should be presented in a harmonious manner. Without the latter in the conditions of real interaction with the world, it is impossible for a person to clearly formulate the goals of any activity, to make the right social choice and to realize the responsibility for his own actions.
Розглядається специфіка неузгодженості між рівнем суспільного розвитку (зокрема, таких суспільних сфер, як наука, техніка та технології, економіка, виробництво, духовне життя) та освітнім комплексом.Акцентується увага на тому, що в сучасному інформаційному суспільстві важливий процес підготовки професіонала не може відбуватися без врахування ціннісних орієнтацій суб’єкта, оскільки людина є складною системою, яка постійно здійснює ціннісний вибір. Доведено, що сучасний фахівець – це людина, в якій гармонійно має бути представлено поєднання як високої кваліфікації, віртуозного володіння технікою, так і соціальної відповідальності, загальнолюдських моральних цінностей та чітких ціннісних орієнтацій. Без останніх в умовах реальної взаємодії зі світом людині не можливо чітко сформулювати цілі будь-якої діяльності, зробити правильний соціальний вибір та усвідомити відповідальність за власні дії.
Рассматривается специфика несогласованности между уровнем общественного развития (в частности, таких общественных сфер, как наука, техника и технологии, экономика, производство, духовная жизнь) и образовательным комплексом. Акцентируется внимание на том, что в современном информационном обществе важный процесс подготовки профессионала не может происходить без учета ценностных ориентаций субъекта, поскольку человек является сложной системой, которая постоянно осуществляет ценностный выбор. Доказано, что современный специалист - это человек, в котором гармонично должно быть представлено сочетание как высокой квалификации, виртуозного владения техникой, так и социальной ответственности, общечеловеческих моральных ценностей и четких ценностных ориентаций. Без последних в условиях реального взаимодействия с миром человеку невозможно четко сформулировать цели любой деятельности, сделать правильный социальный выбор и осознать ответственность за свои действия.
 
Publisher Харків, Центр наукових технологій
 
Date 2017-10-13
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21464/1/L_Ovsiankina_NDPISRT_IS.pdf
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна (2017) Дослідження напрямів впливу інформаційного суспільства на процес модернізації системи освіти (філософський аспект) Наукові дослідження: перспективи інновацій у суспільстві і розвитку технологій. с. 119-122.