Запис Детальніше

Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709035/
http://naps.gov.ua/ua/activities/publications/
 
Title Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів
Развитие информационно-аналитической компетентности педагогических работников профессиональных учебных заведений
Development of information and analytical competence pedagogical workers of vocational schools
 
Creator Петренко, Лариса Михайлівна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розкривається методика визначення змісту і структури (когнітивний, функціональний, особистісно-ціннісний компоненти) інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів, що ґрунтується на експертному оцінюванні її із застосуванням методу фокальних об’єктів. За результатами спостереження експертів та частотою застосування ознак (характеристик) окремих компонентів моделі інформаційно-аналітичної компетентності в педагогічній практиці визначено коефіцієнт запровадження її педагогами професійних навчальних закладів.
В статье раскрывается методика определения содержания и структуры (когнитивный, функциональный, личностно-ценностный компоненты) информацийноаналитичнои компетентности педагогов профессиональных учебных заведений, основанной на экспертном оценивании ее с применением метода фокальных объектов. По результатам наблюдения экспертов и частотой применения признаков (характеристик) отдельных компонентов модели информационно-аналитической компетентности в педагогической практике определен коэффициент введения ее педагогами профессиональных учебных заведений.
The article reveals a methodology for determining the content and structure (cognitive, functional, personal and value components) of information and analytical competence of pedagogical workers of vocational education institutions, based on expert evaluation of it using the method of focal objects. According to the results of expert observation and the frequency of application of features (characteristics) of individual components of the model of informationanalytical competence in pedagogical practice, the coefficient of its implementation by teachers of vocational schools is determined.
 
Publisher Видавничий дім «Сам»
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709035/1/%D0%9F%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9B%D0%9C_%D0%93%D1%83%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%9E%D0%94_%D0%B4%D0%BE25%D1%80%D1%96%D1%87%D1%87%D1%8F.pdf
- Петренко, Лариса Михайлівна (orcid.org/0000-0002-7604-7273 <http://orcid.org/0000-0002-7604-7273>) (2017) Development of information and analytical competence pedagogical workers of vocational schools Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України). pp. 320-327.