Запис Детальніше

Науково-методичне забезпечення контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з мови іврит на засадах компетентнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/709071/
 
Title Науково-методичне забезпечення контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з мови іврит на засадах компетентнісного підходу
Scientific and methodological support for the control and evaluation of educational achievements of elementary school students from the Hebrew language on the basis of a competent approach
Научно-методическое обеспечение контроля и оценивания учебных достижений учащихся начальных классов по языку иврит на основах компетентностного подхода
 
Creator Бакуліна, Наталія Валеріївна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description У статті висвітлено пріоритетні напрямки сучасної мовної освіти, основні характеристики, мета навички та предметні компетентності конкурентоспроможної особистості. Також визначено теоретичні та методологічні засади щодо розроблення науково-методичного забезпечення контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з мови іврит на засадах компетентнісного підходу, проаналізовано результати дослідження й обґрунтовано зміст і методику контролько-оцінювальної діяльності на компетентнісній основі, подано методичні рекомендації щодо конструювання підручників і посібників із застосуванням завдань для здійснення орієнтаційного (прогностичного), діагностичного, формувального, випереджувального та підсумкового типів оцінювання, самооцінювання та самокорекції. Таким чином, сутність компетентнісно орієнтованого підходу навчання мов, зокрема мови іврит, переважно визначається підходом до визначення змісту та методів оцінювання результатів навчання. Принципово важливо при цьому спиратися на цілі навчання, врахування досягнень учнів у всіх видах мовленнєвої діяльності. Відповідно до цього, основними вважатимуться ті результати навчання, які свідчитимуть про певний рівень сформованості комунікативної компетенції, причому, головні її складники входитимуть до числа ключових компетентностей. Це вкрай необхідно враховувати під час створення нової системи вимірювання й оцінювання результатів навчання тощо.
The article highlights the priority directions of modern language education, the main characteristics, the purpose of the skills and subject competences of a competitive personality. The theoretical and methodological principles for the development of scientific and methodological support for the control and evaluation of educational achievements of elementary school students from the Hebrew language on the basis of the competence approach are also determined, the results of the research are analyzed and the content and methodology of control-evaluation activity on the basis of competence are substantiated, methodical recommendations are given regarding the design of textbooks and manuals using the tasks for the implementation of orientation (prognostic), diagnostic, molding, vipa corrective and final types of evaluation, self-evaluation and self-correction. Thus, the essence of the competence-oriented approach to language learning, in particular the Hebrew language, is largely determined by the approach to determining the content and methods for evaluating learning outcomes. It is fundamentally important at the same time to rely on the goals of learning, taking into account the achievements of students in all types of speech activity.
В статье освещены приоритетные направления современного языкового образования, основные характеристики, цель навыки и предметные компетентности конкурентоспособной личности. Также определены теоретические и методологические основы по разработке научно-методического обеспечения контроля и оценки учебных достижений учащихся начальных классов с языка иврит на основе компетентностного подхода, проанализированы результаты исследования и обосновано содержание и методику контрольки-оценочной деятельности на компетентностный основе, представлены методические рекомендации по конструированию учебников и пособий с применением задач для осуществления ориентационной (прогностического), диагностического, формирующего, Выпей реджувального и итогового типов оценивания, самооценки и самокоррекции. Таким образом, сущность компетентно ориентированного подхода обучения языкам, в частности языка иврит, в основном определяется подходом к определению содержания и методов оценки результатов обучения. Принципиально важно при этом опираться на цели обучения, учет учащихся во всех видах речевой деятельности. В соответствии с этим, основными можно считать те результаты обучения, которые будут свидетельствовать об определенном уровне сформированности коммуникативной компетенции, причем, главные ее составляющие будут входить в число ключевых компетенций. Это крайне необходимо учитывать при создании новой системы измерения и оценки результатов обучения и тому подобное.
 
Publisher RS Global
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/709071/1/2017_st_Bakulina_Poland.pdf
- Бакуліна, Наталія Валеріївна (2017) Scientific and methodological support for the control and evaluation of educational achievements of elementary school students from the Hebrew language on the basis of a competent approach Proceedings of the II International Scientific and Practical Conference «Topical Problems of Modern Science» (November 18, 2017, Warsaw, Poland), 3 (3). pp. 18-26.