Content of the training of future preschool education specialists to ensure continuity in the work of preschool and elementary school
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21747/
|
|
Title |
Content of the training of future preschool education specialists to ensure continuity in the work of preschool and elementary school
Зміст підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до забезпечення наступності у роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи Содержание подготовки будущих специалистов дошкольного образования к обеспечению преемственности в работе дошкольного учебного заведения и начальной школы |
|
Creator |
Козак, Людмила Василівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Continuity in accordance with the current legislation and normative-legal documents is one of the obligatory conditions for the continuity of education, which must ensure the unity, interconnection and consistency of the purpose, content, methods, forms of education and education, taking into account the age-specific characteristics of children at adjacent stages education. In view of this, the selection of the contents of the educational material for the training of future preschool education specialists to ensure continuity in the work of the preschool educational institution and elementary school is of particular relevance.
Наступність відповідно до чинного законодавства та нормативно-правових документів є однією з обов’язкових умов здійснення неперервності здобуття освіти, яка має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних щаблях освіти. З огляду на це, особливої актуальності набуває відбір змісту навчального матеріалу для підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до забезпечення наступності в роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи. Преемственность в соответствии с действующим законодательством и нормативно-правовых документов является одним из обязательных условий осуществления непрерывности получения образования, которая должна обеспечить единство, взаимосвязь и согласованность целей, содержания, методов, форм обучения и воспитания с учетом возрастных особенностей детей на смежных ступенях образования. Учитывая это, особую актуальность приобретает отбор содержания учебного материала для подготовки будущих специалистов дошкольного образования к обеспечению преемственности в работе дошкольного учебного заведения и начальной школы. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21747/1/nactypnict_kozak.pdf
Козак, Людмила Василівна (2017) Зміст підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти до забезпечення наступності у роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи Наступність дошкільної та початкової освіти в контексті соціальної мобільності. с. 91-94. |
|