Запис Детальніше

Дослідження особливостей взаємозв’язку сенсорного мовлення і моторної активності дітей раннього віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21826/
 
Title Дослідження особливостей взаємозв’язку сенсорного мовлення і моторної активності дітей раннього віку
Исследование особенностей взаимосвязи сенсорного речи и двигательной активности детей раннего возраста
Investigation of the features of the relationship between sensory speech and motor activity of young children
 
Creator Олексенко, Світлана Валер'янівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Стаття є описом змісту та результатів емпіричного дослідження, метою якого було виявлення особливостей взаємозв’язку сенсорного мовлення і моторної активності дітей раннього віку в ході виконання різних за змістом доручень дорослого. Спираючись на отримані результати автор вказує, що виконання доручень в різних видах діяльності є показником рівня розвитку дитини та передбачає взаємодію таких чинників: розуміння мовлення, моторні уміння різних рівнів рухової активності, тілесний простір, схема тіла, вольова регуляція, увага, пам'ять
Статья является описанием содержания и результатов эмпирического исследования, целью которого было выявление особенностей взаимосвязи сенсорного речи и двигательной активности детей раннего возраста в ходе выполнения различных по содержанию поручений взрослого. Опираясь на полученные результаты автор указывает, что выполнение поручений в различных видах деятельности является показателем уровня развития ребенка и предполагает взаимодействие следующих факторов: понимание речи, моторные умения разных уровней двигательной активности, телесный пространство, схема тела, волевая регуляция, внимание, память
The article is a description of the content and results of empirical research, the purpose of which was to identify the features of the relationship of sensory speech and motor activity of young children during the execution of various adult content orders. Based on the obtained results, the author points out that the execution of orders in various activities is an indicator of the level of development of the child and involves the interaction of such factors: speech comprehension, motor skills of different levels of motor activity, physical space, body pattern, volitional regulation, attention, memory
 
Publisher видавництво "ГНОЗІС"
 
Date 2006
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21826/1/S_Oleksenko_ZNPIP_VIII_IPPO.pdf
Олексенко, Світлана Валер'янівна (2006) Дослідження особливостей взаємозв’язку сенсорного мовлення і моторної активності дітей раннього віку Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. / За ред. С.Д. Максименка/ Проблеми загальної та педагогічної психології, VІІІ (4). с. 267-273. ISSN 966-7913-01-5, 966-7569-98-5, 966-8840-05-4.