Запис Детальніше

Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21855/
 
Title Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи
Речевая риторическая деятельность педагога в контексте построения новых образовательных стратегий подготовки учителя начальной школы
Teacher’s speech-rhetorical activity in thе context оf thе development оf new educational strategies of the preparation of future primary school teacher
 
Creator Бондаренко, Геннадій Леонідович
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті висвiтлено проблему пiдготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної дiяльностi. Розкрито змiст понять «мовленнєво-риторична дiяльнiсть», «мовленнєво-риторична компетентність». Здійснено порiвняльну характеристику узвичаєного мовлення та мовленнєво-риторичної дiяльностi майбутнього вчителя. Виокремлено основні особливостi пiдготовки вчителя початковоi школi до мовленнєво -
риторичної дiяльностi: персонiфiкацiю, iнвовацiйнiсть, контекстуальне включення; специфiчнi принципи, умови, методи i прийоми. Визначено параметри дiагностики мовленнєво-риторичної дiяльностi майбутнього вчителя початковоi школи.
В статье освещена проблема подготовки учителя начальной школы к речевой риторической деятельности. Раскрыто содержание понятий «речевая риторическая деятельность», «речевая риторическая компетентность». Осуществлено сравнительную характеристику общеустановленной речи и речевой риторической деятельности будущего учителя. Выделены основные особенности подготовки учителя начальной школы к речевой риторической деятельности: персонификацию, инновационность, контекстуальное включение; специфические принципы, условия, методы и приемы. Определены параметры диагностики речевой риторической деятельности будущего учителя начальной школы.
The article deals with the problem of the preparation of the primary school teacher for speech-rhetorical activity. The content of the concepts of "speech-rhetorical activity", "speech-rhetorical competence" are revealed. A comparative characteristics of the conventional speech and the speech-rhetorical activity of the future teacher are carried out. The main features of the preparation of the primary school teacher for speech-rhetorical activity are singled out: personalization, innovation, contextual inclusion; specific principles, conditions, methods and techniques. The parameters of diagnostics of speech-rhetorical activity of the future teacher of primary school are determined.
 
Date 2017-10
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21855/1/H_Bondarenko_10.2%2850.2%29_2017.pdf
Бондаренко, Геннадій Леонідович (2017) Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи Молодий вчений (10.2). с. 5-8. ISSN 2304-5809