Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21855/
|
|
Title |
Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи
Речевая риторическая деятельность педагога в контексте построения новых образовательных стратегий подготовки учителя начальной школы Teacher’s speech-rhetorical activity in thе context оf thе development оf new educational strategies of the preparation of future primary school teacher |
|
Creator |
Бондаренко, Геннадій Леонідович
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування) |
|
Description |
У статті висвiтлено проблему пiдготовки вчителя початкової школи до мовленнєво-риторичної дiяльностi. Розкрито змiст понять «мовленнєво-риторична дiяльнiсть», «мовленнєво-риторична компетентність». Здійснено порiвняльну характеристику узвичаєного мовлення та мовленнєво-риторичної дiяльностi майбутнього вчителя. Виокремлено основні особливостi пiдготовки вчителя початковоi школi до мовленнєво - риторичної дiяльностi: персонiфiкацiю, iнвовацiйнiсть, контекстуальне включення; специфiчнi принципи, умови, методи i прийоми. Визначено параметри дiагностики мовленнєво-риторичної дiяльностi майбутнього вчителя початковоi школи. В статье освещена проблема подготовки учителя начальной школы к речевой риторической деятельности. Раскрыто содержание понятий «речевая риторическая деятельность», «речевая риторическая компетентность». Осуществлено сравнительную характеристику общеустановленной речи и речевой риторической деятельности будущего учителя. Выделены основные особенности подготовки учителя начальной школы к речевой риторической деятельности: персонификацию, инновационность, контекстуальное включение; специфические принципы, условия, методы и приемы. Определены параметры диагностики речевой риторической деятельности будущего учителя начальной школы. The article deals with the problem of the preparation of the primary school teacher for speech-rhetorical activity. The content of the concepts of "speech-rhetorical activity", "speech-rhetorical competence" are revealed. A comparative characteristics of the conventional speech and the speech-rhetorical activity of the future teacher are carried out. The main features of the preparation of the primary school teacher for speech-rhetorical activity are singled out: personalization, innovation, contextual inclusion; specific principles, conditions, methods and techniques. The parameters of diagnostics of speech-rhetorical activity of the future teacher of primary school are determined. |
|
Date |
2017-10
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21855/1/H_Bondarenko_10.2%2850.2%29_2017.pdf
Бондаренко, Геннадій Леонідович (2017) Мовленнєво-риторична діяльність педагога в контексті вибудовування нових освітніх стратегій підготовки вчителя початкової школи Молодий вчений (10.2). с. 5-8. ISSN 2304-5809 |
|