Запис Детальніше

Реалізація технологічного підходу до професійної підготовки майбутнього педагога у ВНЗ

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21863/
2307-9770
 
Title Реалізація технологічного підходу до професійної підготовки майбутнього педагога у ВНЗ
Реализация технологического подхода к профессиональной подготовке будущего педагога в вузе
Realization of technological approach to professional training of the future teacher in the university
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Доведено доцільність реалізації технологічного підходу у сучасній вищій освіті. Здійснено дефініційний аналіз поняття "технологія" та "педагогічна технологія", на яких вивчається технологічний підхід. Подано характерні ознаки педагогічних технологій. Показано реалізацію технологічного підходу до вищої освіти на прикладі технології контекстного навчання. Репрезентовано структуру технології контекстного навчання, яка містить концептуальну основу, що є поліпарадигмальною то поліпідхідною цілісністю колективної, особистісно зорієнтованої та смислової парадигм освіти, а також аксіологічного, системного, діяльнісного, суб'єктивного, контекстного, технологічного, задачного,середовищного наукових підходів, які знижуються в рефлексивній парадигмі освіти й деталізовані в стратегічних і тактичних компонентах технології контекстного навчання; змістову складову, що становить цілісний підхід професійної діяльності педагога; процесуальну частину, що представлена процесами інформації пізнавальних мотивів...
Доказана целесообразность реализации технологического подхода в современном высшем образовании. Осуществлен дефиницийний анализ понятия "технология" и "педагогическая технология", на которых изучается технологический подход. Подано характерные признаки педагогических технологий. Показано реализацию технологического подхода к высшему образованию на примере технологии контекстного обучения.
Раскрыта структура технологии контекстного обучения, содержит концептуальную основу, является полипарадигмальной то полипидхидной целостностью когнитивной, личностно ориентированной и смысловой парадигм образования, а также аксиологического, системного, деятельностного, субъективного, контекстного, технологического, задачного, экологического научных подходов, которые снижаются в рефлексивной парадигме образования и детализированы в стратегических и тактических компонентах технологии контекстного обучения; содержательную составляющую, что составляет целостный подход профессиональной деятельности педагога; процессуальную часть, которая представлена ​​процессами информации познавательных мотивов ...
 
Publisher Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21863/1/V_Zhelanova_IOT_PI_3%2819%29.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2017) Реалізація технологічного підходу до професійної підготовки майбутнього педагога у ВНЗ Інженерні та освітні технології (3). с. 25-31. ISSN 2307-9770