Запис Детальніше

Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога як стратегічний принцип сучасної вищої освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21873/
978-966-698-193-9
 
Title Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога як стратегічний принцип сучасної вищої освіти
Контекстуализация профессиональной подготовки будущего педагога как стратегический принцип современного высшего образования
Contextualization of the professional training of the future teacher as a strategic principle of modern higher education
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті подано контекстуалізацію професійної підготовки як стратегічний принцип сучасної вищої освіти, який спрямований на створення ще на етапі вищівської підготовки умов, які забезпечують майбутнім педагогам ефективний перехід від навчальної до професійної діяльності, успішну інтеграцію в освітнє середовище сучасної школи завдяки спеціально спроектованим інформаційним, знаковим моделям і формам навчальної діяльності.
В статье представлены контекстуализация профессиональной подготовки как стратегический принцип современного высшего образования, который направлен на создание еще на этапе вищивськои подготовки условий, обеспечивающих будущим педагогам эффективный переход от учебной к профессиональной деятельности, успешную интеграцию в образовательную среду современной школы благодаря специально спроектированным информационным, знаковым моделям и формам учебной деятельности.
The article describes the contextualization of professional training as a strategic principle of modern higher education, which aims at creating conditions at the higher educational level that provide future teachers with effective transition from educational to professional activity, successful integration into the educational environment of a modern school through specially designed informational, symbolic models and forms of educational activity.
 
Publisher СумДПУ імені А. С. Макаренка
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21873/1/V_Zhelanova_IRVO_GNVS_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2017) Контекстуалізація професійної підготовки майбутнього педагога як стратегічний принцип сучасної вищої освіти Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. с. 38-41. ISSN 978-966-698-193-9