Запис Детальніше

Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21877/
 
Title Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
Подготовка будущих педагогов к реализации принципа преемственности в обучении детей дошкольного и младшего школьного возраста
Preparation of future teachers to implement the principle of continuity in training children of preschool and young school
 
Creator Порядченко, Леся Анатоліївна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті запропоновано методичне забезпечення підготовки майбутніх пе-дагогів до реалізації наступності в навчанні опису дітей 5-6-річного віку. Суть його полягає в усвідомленні майбутніми фахівцями змісту і значення подальшого поступового розвитку мовних навичок дошкільників про-дукувати описи; осмисленні істотних і формально-структурних ознак цього типу монологу. Подальше формування на цій основі мовленнєвих умінь доречно добирати точні мовні засоби для передачі ознак описуваного предмета, об'єктивувати опис як одиницю мови, здійснювати рефлексію та контроль над мовленням ровесників у формі опису, що в цілому забезпечує розвиток у дітей комунікативних і лінгвістичних умінь. У методиці визначено провідні педагогічні умови, виокремлено етапи (комунікативно-збагачувальний, когнітивний і рефлексивно-мовно-творчий), розроблено комунікативний, лінгвістичний і рефлексивний зміст навчання опису. Відібрано і оптимізовано методи, організаційні форми і засоби, які забезпечують реалізацію наступності у навчанні дітей шести років опису.
В статье предложенно методическое обеспечение подготовки будущих педагогов к реализации преемственности в обучении описанию детей 5-6-летнего возраста. Суть его заключается в осознании будущими специа-листами смысла и значения дальнейшего поступательного развития языковых навыков дошкольников производить описания; осмыслении существенных и формально-структурных признаков этого типа монолога. Дальнейшее формирование на этой основе речевых умений уместно подбирать точные языковые средства для передачи признаков описываемого предмета, объективировать описание как единицу языка, осуществлять рефлексию и контроль над речью сверстников в форме описания, что в целом обеспечивает развитие у детей коммуникативных и лингвистических умений. В методике определены ведущие педагогические условия, выделены этапы (коммуникативно-обогатительный, когнитивный и рефлексивно-культурно-творческий), разработанно коммуникативное, лингвистическое и рефлексивное содержание обучения описанию. Отобраны и оптимизированы методы, организационные формы и средства, которые обеспечивают реализацию преемственности в обучении детей шести лет описанию.
The article proposes methodical support for the preparation of future teachers for the realization of continuity in teaching the description of children of 5-6 years of age. Its essence lies in the understanding by future specialists of the meaning and significance of the further progressive development of the language skills of preschoolers to produce descriptions; understanding of the essential and formal-structural features of this type of monologue. Further formation of verbal skills on this basis is appropriate to select the exact language means for conveying the characteristics of the described object, to objectify the description as a unit of language, to exercise reflection and control over the speech of peers in the form of a description that, on the whole, ensures the development of communicative and linguistic skills in children. In the methodology, the leading pedagogical conditions are defined, the stages (communicative-enriching, cognitive and reflexive-cultural-creative) are singled out, communicative, linguistic and reflexive content of teaching is described. Methods and organizational forms and means that ensure the realization of continuity in the teaching of children of six years are described and optimized.
 
Date 2017-10
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21877/1/L_Poriadchenko_MV_10.2%2850.2%29_2017.pdf
Порядченко, Леся Анатоліївна (2017) Підготовка майбутніх педагогів до реалізації принципу наступності у навчанні дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Молодий вчений (10.2). с. 89-93. ISSN 2304-5809