Запис Детальніше

Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21935/
 
Title Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту
Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту
Психологические особенности развития коммуникативной компетентности будущих специалистов по физической культуре и спорту
 
Creator Лахтадир, Олена Володимирівна
 
Subject Спецради у інших ВНЗ
 
Description Modern society is undergoing radical changes in all spheres of its life. This significantly increases the requirements for the level of professionalism of the individual and requires the expansion and updating of the educational range in terms of professional training of specialists in general and specialists in physical culture and sports, in particular. Public practice requires them to solve a wide range of social, cultural, psychological, physiological, physical, health and other tasks that can not be carried out without pedagogical and interpersonal interaction. Such interaction requires the subject of communicating possession of highly developed communicative competence as a psychological tool of communication.
As the study showed, recent psychologists and teachers have paid particular attention to the study of the development of communicative skills and skills in the context of the formation of communicative competence of the subject of pedagogical interaction (L.I. Berestova, Yu.N. Yemelianov, Yu.M. Zhukov, E.P. Ilyin, VA Kan-Kalik, AA Kidron, OM Kornyiak, OO Leontiev
L.A. Petrovskaya, AG Samokhvalova, Ye.S. Semenov, etc.).
Сучасне суспільство переживає кардинальні зміни в усіх сферах своєї життєдіяльності. Це істотно підвищує вимоги до рівня професіоналізму особистості і вимагає розширення та оновлення освітянського діапазону в плані професійної підготовки фахівців узагалі і спеціалістів з фізичної культури і спорту, зокрема. Суспільна практика вимагає від них розв'язання широкого кола соціальних, культурологічних, психологічних, фізіологічних, фізичних, здоров'язберігаючих та інших завдань, що не може бути здійснене поза педагогічною і міжособистісною взаємодією. Така взаємодія вимагає від суб'єкта спілкування володіння високорозвиненою комунікативною компетентністю як психологічним інструментом комунікації.
Як показало дослідження, останнім часом психологи і педагоги приділяють особливу увагу дослідженню розвитку комунікативних вмінь і навичок у контексті сформованості комунікативної компетентності суб'єкта педагогічної взаємодії (Л.І. Берестова, Ю.М. Ємельянов, Ю.М. Жуков, Є.П. Ільїн, В.А. Кан-Калік, А.А. Кідрон, О.М. Корніяка, О.О. Леонтьєв,
Л.А. Петровська, А.Г. Самохвалова, Є.С. Семенов й ін.).
Современное общество переживает кардинальные изменения во всех сферах своей жизнедеятельности. Это существенно повышает требования к уровню профессионализма личности и требует расширения и обновления образовательного диапазона в плане профессиональной подготовки специалистов вообще и специалистов по физической культуре и спорту, в частности. Общественная практика требует от них решения широкого круга социальных, культурологических, психологических, физиологических, физических, здоровьесберегающих и других задач, не может быть осуществлено вне педагогической и межличностным взаимодействием. Такое взаимодействие требует от субъекта общения владения высокоразвитой коммуникативной компетентностью как психологическим инструментом коммуникации.
Как показало исследование, в последнее время психологи и педагоги уделяют особое внимание исследованию развития коммуникативных умений и навыков в контексте сформированности коммуникативной компетентности субъекта педагогического взаимодействия (Л. Берестова, Ю. Емельянов, Ю. Жуков, Е.П . Ильин, В.А. Кан-Калик, А.А. Кидрон, А.Н. Корнияка, А.А. Леонтьев,
Л.А. Петровская, А. Самохвалова, Е.С. Семенов и др.).
 
Date 2017-10-25
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21935/1/O_Lakhtadyr_Avtoref_2017_FZFVS.pdf
Лахтадир, Олена Володимирівна (2017) Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту Кандидат thesis, Національна Академія педагогічних наук України інститут психології імені Г.С. Костюка.