Запис Детальніше

Генеза полікультурної освіти у США

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21886/
1992-5786
 
Title Генеза полікультурної освіти у США
Генеза поликультурного образования в США
The Genesis of Polycultural Education in the United States
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті обґрунтовано необхідність і доцільність упровадження полікультурної освіти в США, доведено її об'єктивну детермінацію. Висвітлено різні етапи становлення полікультурної освіти в США від її неприйняття в межах теорії асиміляції та ідеї "плавильного казана" до ставлення до самоцінності кожної групи, властивих їй відмінностей як до суспільного багатства у форматі теорії акомодації етнічних груп. Розкрито дві стадії становлення полікультурної освіти (за А. Джуринським), а саме створення умов для навчання меншин рідною мовою; включення до програм навчальних дисциплін, матеріалів про історію та культурні звичаї національних меншин, поширення білінгвального навчання.
В статье обоснована необходимость и целесообразность внедрения поликультурного образования в США, доказана ее объективную детерминацию. Освещены различные этапы становления поликультурного образования в США от ее неприятие в рамках теории ассимиляции и идеи "плавильного котла" в отношении к самоценности каждой группы, присущих ей различий как к общественному богатству в формате теории аккомодации этнических групп. Раскрыто две стадии становления поликультурного образования (по А. Джуринским), а именно создание условий для обучения меньшинств на родном языке; включение в программы учебных дисциплин, материалов об истории и культурных обычаях национальных меньшинств, распространение билингвального обучения.
The article substantiates the necessity and expediency of the introduction of polycultural education in the USA, and proves its objective determination. The various stages of the formation of polycultural education in the USA are highlighted from its rejection within the theory of assimilation and the idea of ​​"melting pot" to the attitude to the value of each group, inherent in it differences as a social wealth in the format of the theory of accommodation of ethnic groups. Two stages of formation of polycultural education (according to A. Dzhurinsky) are revealed, namely the creation of conditions for teaching minorities in their native language; inclusion in the curriculum, materials on the history and cultural customs of national minorities, the dissemination of bilingual education.
 
Publisher Класичний приватний університет
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21886/1/V_Zhelanova_PFTOUVISSH_PI_53%28106%29.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2017) Генеза полікультурної освіти у США Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах (53). с. 132-137. ISSN 1992-5786