Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко)
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21993/
2311-2409 |
|
Title |
Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко)
Аксиологические ориентиры профессиональной подготовки педагога (научные идеи доктора педагогических наук, профессора, академика АПН Украины Я. Савченко) Axiological guidelines for teacher training (scientific ideas of the doctor of pedagogical sciences, professor, academician of the National Academy of Sciences of Ukraine O.Ya. Savchenko) |
|
Creator |
Хоружа, Людмила Леонідівна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті подано огляд наукових ідей відомого українського педагога, вченого О.Я. Савченко щодо цінностей у професійній діяльності педагога. Спираючись на ідею про те, що цінності характеризують соціально і особистісно значущі смисли професійної діяльності педагога, вчений доповнює теорію і практику розвитку фахових цінностей педагога: наповнює новими смислами аксіологічні поняття, робить висновки щодо системоутворювального характеру цінностей у діяльності педагога.
В статье представлен обзор научных идей известного украинского педагога, ученого Я. Савченко относительно ценностей в профессиональной деятельности педагога. Опираясь на идею о том, что ценности характеризуют социально и личностно значимые смыслы профессиональной деятельности педагога, ученый дополняет теорию и практику развития профессиональных ценностей педагога: наполняет новыми смыслами аксиологические понятия, делает выводы относительно системообразующего характера ценностей в деятельности педагога. The article gives an overview of the scientific ideas of the famous Ukrainian teacher, scientist O.Ya. Savchenko on values in the professional activity of the teacher. Relying on the idea that values characterize socially and personally meaningful meanings of the professional activity of the teacher, the scientist complements the theory and practice of developing professional values of the teacher: fills with the new meanings axiological concepts, makes conclusions about the system-forming nature of values in the activities of the teacher. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21993/1/L_Khoruza_POTP_PP_28_2017_PI.pdf
Хоружа, Людмила Леонідівна (2017) Аксіологічні орієнтири професійної підготовки педагога (наукові ідеї доктора педагогічних наук, професора, академіка НАПН України О.Я. Савченко) Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка (28). с. 12-15. ISSN 2311-2409 |
|