Європейська модель підготовки вчителів до раннього навчання іноземної мови: на прикладі Угорщини
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21996/
|
|
Title |
Європейська модель підготовки вчителів до раннього навчання іноземної мови: на прикладі Угорщини
European teachers preparation model to early foreign language training: Hungarian example Европейская модель подготовки учителей к раннему обучению иностранного языка: на примере Венгрии |
|
Creator |
Лобода, Ольга Володимирівна
|
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ |
|
Description |
У статті проаналізовано позитивний досвід Угорщини з підготовки учителя до раннього навчання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку іноземної мови. Висвітлено основні положення Ради Європи з мовної підготовки та мовного навчання. Представлено модель практичної підготовки вчителів до раннього навчання іноземної мови. Визначено пріоритетне значення формування професійної, педагогічної мотивації майбутніх учителів іноземної мови. Акцентовано увагу на популярність вивчення англійської мови у країнах Європи.
The article analyzes the positive Hungarian experience in teachers’ preparation for the early foreign language education of pre- and primary school children. The main provisions of the Council of Europe language preparation and language training are covered. A model of practical teachers training of early foreign language teaching is presented. Attention is focused on the popularity of learning English in Europe. The priority is the formation of professional, pedagogical motivation of foreign language future teachers. В статье проанализировано положительный опыт Венгрии по подготовке учителя к раннему обучению детей дошкольного и младшего школьного возраста иностранному языку. Освещены основные положения Совета Эвропы по языковой подготовке и языковому обучению. Представлено модель практической подготовки учителей к раннему обучению иностранного языка. Определено приоритетное значение формирования профессиональной, педагогической мотивации будущих учителей иностранного языка. Акцентировано внимание на популярности изучения английского языка в странах Европы. |
|
Publisher |
Видавничий дім "Гельветика"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/21996/1/O_Loboda_MV_17_FLMD_PI.pdf
Лобода, Ольга Володимирівна (2017) Європейська модель підготовки вчителів до раннього навчання іноземної мови: на прикладі Угорщини Молодий вчений, Частина ІV, 50.2 (10.2). с. 37-41. ISSN 2304-5809 |
|