Запис Детальніше

Логіка суб'єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22021/
2307-3322
 
Title Логіка суб'єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання
Логика субьектогенезу будущего учителя начальных классов в технологии контекстного обучения
The logic of the subject geography of the future teacher of elementary school in context-based learning technology
 
Creator Желанова, Вікторія В'ячеславівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У представленій статті розглянуто категорії "суб'єкт", "суб'єктність", "професійна суб'єктність", визначає структуру професійної суб'єктності. Визначає його основні напрями, які пов'язані з суб'єктною професійною педагогічною активністю, суб'єктним досвідом діяльністю до рефлексії, антиципацією. Схарактеризовано процес суб'єктогенезу відповідно етапам технічного контекстного навчання, що відповідає цілісну динаміку професійної суб'єктивності майбутнього вчителя початкових класів.
В представленной статье рассмотрены категории "субъект", "субъектность", "профессиональная субъектность", определяет структуру профессиональной субъектности. Определяет его основные направления, связанные с субъектной профессиональной педагогической активностью, субъектным опытом деятельностью к рефлексии, антиципации. Охарактеризован процесс субьектогенезу соответственно этапам технического контекстного обучения, соответствующей целостную динамику профессиональной субъективности будущего учителя начальных классов.
The presented article considers the categories "subject", "subject", "professional subjectivity", defines the structure of professional subjectivity. It defines its main directions, which are related to the subjective professional pedagogical activity, subject experience, activity to reflection, anticipation. The process of subject geogenesis according to the stages of technical context learning, which corresponds to the integral dynamics of professional subjectivity of the future teacher of elementary school, is described.
 
Publisher Ужгородський національний університет
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22021/1/V_Zhelanova_NVUU_34_PI.pdf
Желанова, Вікторія В'ячеславівна (2014) Логіка суб'єктогенезу майбутнього вчителя початкових класів у технології контекстного навчання Науковий вісник Ужгородського національного університету (34). с. 81-83. ISSN 2307-3322