Запис Детальніше

WAYS TO INTEGRATE EUROPEAN MASSIVE OPEN ONLINE COURSES IN UKRAINE’S UNIVERSITY EDUCATION

Освітологічний дискурс

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title WAYS TO INTEGRATE EUROPEAN MASSIVE OPEN ONLINE COURSES IN UKRAINE’S UNIVERSITY EDUCATION
СПОСОБИ ІНТЕГРАЦІЇ ЄВРОПЕЙСЬКОГО МАСОВОГО ВІДКРИТОГО ОНЛАЙН-КУРСУ В УНІВЕРСИТЕТСЬКУ ОСВІТУ В УКРАЇНІ
ПУТИ ИНТЕГРАЦИИ ЕВРОПЕЙСКИХ МАССОВЫХ ОТКРЫТЫХ ОНЛАЙН-КУРСОВ В УНИВЕРСИТЕТСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ УКРАИНЫ
 
Creator Bacurovska, Ilona
 
Subject educational sphere; massive open online courses; platforms; university education
масові відкриті онлайн-курси; освітня сфера; платформи; університетська освіта
массовые открытые онлайн-курсы; образовательная сфера; платформы; университетское образование
 
Description Educational online courses are gaining increasing popularity. Education is one of the few areas where age and preservation of traditions are benefits. Unlike the modern offline education, this study is caused by personal motivation and desire to gain the necessary knowledge. In world practice, a concept of massive open online courses appeared long time ago. The paper provides an analytical review of ways of implementing European massive open online courses in university education of Ukraine and their capabilities. Higher education needs urgent restructuring. Massive open online courses can help students combine their acquisition effectiveness and ease of scalability.
Освітні онлайн-курси набирають все більшої популярності. Освіта є однією з небагатьох областей, де вік і збереження традицій є перевагами. На відміну від сучасної автономної освіти це дослідження викликано особистою мотивацією і бажанням отримати необхідні знання. У світовій практиці концепція масових відкритих онлайн-курсів з'явилася давно. У статті представлено аналітичний огляд способів впровадження європейських масових відкритих онлайн-курсів в університетську освіту України та їх можливості. Вища освіта потребує термінової реструктуризації. Масові відкриті онлайн-курси можуть допомогти студентам підвищити ефективність підготовки використовуючи простоту і масштабність таких курсів. Метою даної статті є аналітичний огляд шляхів впровадження європейських масових відкритих онлайнових курсів в університетську освіту України. Створені курси містять інтерв'ю з викладачами, провідні заняття, тематичні дискусійні форуми, тощо. Використання масових відкритих онлайн-курсів може забезпечити підготовку масштабнішої аудиторії, ніж традиційні заняття в кабінетах. Масові відкриті онлайн-курси дають змогу викладачам та студентам розвивати навички, знання та мислення, необхідні для участі у складних та змінних реальних ситуаціях. Відкритий процес навчання є важливим аспектом відкритості в рамках всієї освітньої сфери. Це особливо корисно для професійного середовища фахівців, коли в курсах присутні відвідувачі з різними навичками та потребами.
Образовательные онлайн-курсы набирают все большую популярность. Образование является одной из немногих областей, где возраст и сохранение традиций являются преимуществами. В отличие от современного автономного образования это исследование вызвано личной мотивацией и желанием получить необходимые знания. В мировой практике концепция массовых открытых онлайн-курсов появилась давно. В статье представлен аналитический обзор способов внедрения европейских массовых открытых онлайн-курсов в университетское образование Украины и их возможности. Высшее образование нуждается в срочной реструктуризации. Массовые открытые онлайн-курсы могут помочь студентам повысить эффективность подготовки используя простоту и масштабность таких курсов.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Contributor


 
Date 2017-12-14
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

 
Format application/pdf
 
Identifier http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/463
10.28925/2312-5829.2017.3-4.3275
 
Source Освітологічний дискурс; 2017: № 3-4 (18-19); 323-337
Educological discourse; 2017: № 3-4 (18-19); 323-337
Освитологичный дискурс; 2017: № 3-4 (18-19); 323-337
2312-5829
10.28925/2312-5829.2017.3-4
 
Language eng
 
Relation http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/463/393
 
Rights ##submission.copyrightStatement##
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0