Запис Детальніше

Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/20022/
http://npo.kubg.edu.ua/numbers/46-arkhiv-nomeriv-2017-roku/99-1-2-2017-roku.html?showall=&start=1
 
Title Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії
Педагогика высшей школы: современные дидактические стратегии
Higher School Pedagogy: Modern Didactic Strategies
 
Creator Хоружа, Людмила Леонідівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті розглядаються сучасні дидактичні стратегії професійної підготовки майбутніх фахівців у вищій школі як шлях підвищення ефективності освітнього процесу, певна його модель. Компетентнісний практико зорієнтований характер освіти передбачає оновлення педагогічної теорії та практики вищої освіти, методів та технологій. Охарактеризовано особливості реалізації дидактичних стратегій на концептуальному, нормативному, діяльнісному рівнях; визначено сутнісні зміни на кожному з них.
В статье рассматриваются современные дидактические стратегии профессиональной подготовки будущих специалистов в высшей школе как путь повышения эффективности образовательного процесса, определенная его модель. Компетентностный практико-ориентированный характер образования предусматривает обновление педагогической теории и практики высшего образования, методов и технологий. Охарактеризованы особенности реализации дидактических стратегий на концептуальном, нормативном, деятельностного уровнях; определены сущностные изменения на каждом из них.
The article deals with modern didactic strategies of professional training of future specialists in higher education as a way to increase the efficiency of the educational process, its particular model. Competent practice-oriented nature of education involves updating pedagogical theory and practice of higher education, methods and technologies. The peculiarities of the implementation of didactic strategies on the conceptual, normative, and activity levels are characterized; the essential changes are defined on each of them.
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/20022/6/L_Khoruzha_NPPO_1_2_17_IP.pdf
Хоружа, Людмила Леонідівна (2017) Педагогіка вищої школи: сучасні дидактичні стратегії Неперервна професійна освіта: теорія і практика. ISSN 1609-8595