Запис Детальніше

Стратегія підготовки педагогів дошкільних закладів до реалізації наступності дошкільної і початкової освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/21974/
http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/preschool/paper/view/129
 
Title Стратегія підготовки педагогів дошкільних закладів до реалізації наступності дошкільної і початкової освіти
 
Creator Коваленко, Олена Володимирівна
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Сучасний етап розвитку нашого суспільства ставить вимогу перед освітянами спрямувати свої зусилля для оновлення змісту, форм і методів виховання та навчання дітей як дошкільного віку, так і початкової школи, на утвердження принципів гуманізації та демократизації педагогічного процесу, змінити стратегію виховання, відійти від навчально-дисциплінарної моделі та перейти до особистісно-орієнтовної, але при цьому зберегти все найкраще, що напрацьовано впродовж багатьох років. Актуальність цього питання підвищується і в зв’язку з активним обговоренням громадськістю оновленого Закону «Про освіту» та Концептуальних засад реформування середньої освіти «Нова школа. Простір освітніх можливостей». Реалізація окреслених завдань вимагаює пошуку ефективних підходів до вирішення проблеми наступності між дошкільною і початковою ланками освіти.
 
Date 2017
 
Type Доповідь на конференції чи семінарі
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/21974/1/O_Kovalenko_SPPDZDRNDIPO.pdf
Коваленко, Олена Володимирівна (2017) Стратегія підготовки педагогів дошкільних закладів до реалізації наступності дошкільної і початкової освіти In: Дошкільна і початкова освіта: сьогодення і перспективи розвитку.