Запис Детальніше

Дисертація - Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22093/
 
Title Дисертація - Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу
Дисертація - Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу
Дисертація - Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу
 
Creator Кот, Валерія Геннадіївна
 
Subject Дисертації
 
Description Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.
У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу: задоволеність професійною діяльністю, професійна майстерність, кар’єрне зростання, визнання оточуючих, самоактуалізація особистості. Визначено психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу: розвиток професійно-значущих цінностей та мотивів, набуття та активізація професійно-значущих знань, розвиток й удосконалення професійно-значущих умінь і навичок, розвиток професійно-значущих особистісних якостей.
Проаналізовано психологічні умови та складові професійної самореалізації. Доведено, що психологічні умови сприяють професійній самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу. Обґрунтовано та розроблено програму психологічної підготовки працівників сфери рекламного бізнесу до професійної діяльності, доведено ефективність її використання у практичній діяльності працівників сфери рекламного бізнесу.
Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.
У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу: задоволеність професійною діяльністю, професійна майстерність, кар’єрне зростання, визнання оточуючих, самоактуалізація особистості. Визначено психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу: розвиток професійно-значущих цінностей та мотивів, набуття та активізація професійно-значущих знань, розвиток й удосконалення професійно-значущих умінь і навичок, розвиток професійно-значущих особистісних якостей.
Проаналізовано психологічні умови та складові професійної самореалізації. Доведено, що психологічні умови сприяють професійній самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу. Обґрунтовано та розроблено програму психологічної підготовки працівників сфери рекламного бізнесу до професійної діяльності, доведено ефективність її використання у практичній діяльності працівників сфери рекламного бізнесу.
Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу.
У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми професійної самореалізації особистості. Уточнено сутність професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу, виокремлено складові та показники професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу: задоволеність професійною діяльністю, професійна майстерність, кар’єрне зростання, визнання оточуючих, самоактуалізація особистості. Визначено психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу: розвиток професійно-значущих цінностей та мотивів, набуття та активізація професійно-значущих знань, розвиток й удосконалення професійно-значущих умінь і навичок, розвиток професійно-значущих особистісних якостей.
Проаналізовано психологічні умови та складові професійної самореалізації. Доведено, що психологічні умови сприяють професійній самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу. Обґрунтовано та розроблено програму психологічної підготовки працівників сфери рекламного бізнесу до професійної діяльності, доведено ефективність її використання у практичній діяльності працівників сфери рекламного бізнесу.
 
Date 2017
 
Type Автореферат дисертації
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22093/1/%D0%BA%D0%BE%D1%82.pdf
Кот, Валерія Геннадіївна (2017) Дисертація - Психологічні умови професійної самореалізації працівників сфери рекламного бізнесу Кандидат thesis, Київський університет імені Бориса Грінченка.