Запис Детальніше

Особливості формування статево-рольових уявлень у старших дошкільників

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22108/
 
Title Особливості формування статево-рольових уявлень у старших дошкільників
Особенности формирования поло-ролевых представлений у старших дошкольников
The features of formation of gender-role representations
of pre-school children
 
Creator Савченко, Юрій Юрійович
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті висвітлюються аспекти формування адекватних статево-рольових уявлень дітей дошкільного
віку в умовах сімейного виховання. Визначено характер батьківських впливів матері та батька на хлопчика та дівчинку. Виявлено взаємозв’язок між батьківським, материнським ставленням та особливостями формування статево-рольових уявлень хлопчиків та дівчаток у дошкільному віці.
В статье освещаются аспекти формирования адекватних поло-ролевых представлений детей дошкольного возраста в семье. Определен характер родительських влияний матери и отца на мальчика и девочку. Обнаружена взаимосвязь между отцовским и материнским отношением и особенностями формирования поло-ролевых представлений мальчиков и девочек в дошкольном возрасте.
In the article the aspects of formation of gender-role representations of children of preschool age are considered in the conditions of domestic education. Character of paternal influences of father and mother is certain on a boy and girl. Found out intercommunication between a paternal and maternal relation and features of formation of gender-role representations of boys and girls in preschool age
 
Publisher ТОВ «Видавничий дім «Гельветика»
 
Date 2017-11
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22108/1/Savchenko_Y_Y_DDV_2017_PI.pdf
Савченко, Юрій Юрійович (2017) Особливості формування статево-рольових уявлень у старших дошкільників Молодий вчений (10.2). с. 94-97. ISSN 2313-2167