Запис Детальніше

Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі»

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/17934/
 
Title Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі»
Teacher’s subject specific competences forming in the content of special course «Foreign languages innovative learning technologies in primary school»
Формирование предметных компетентностей педагога в содержании спецкурса «Инновационные технологии обучения иностранным языкам в начальной школе»
 
Creator Котенко, Ольга Володимирівна
Руднік, Юлія Вікторівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті уточнено перелік фахових компетентностей майбутніх учителів початкової школи, визначення яких обумовлено необхідністю оптимізації їх іншомовної підготовки, державною регламентацією обов’язкового вивчення іноземних мов на початковому етапі загальної освіти та оновленням вимог до сучасного вчителя щодо професійного володіння іноземною мовою з метою подальшого застосування у педагогічній діяльності. Авторами обґрунтовано доцільність уведення до освітніх програм підготовки студентів спеціальності «Початкова освіта» спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов» як структуроутворюючого компоненту процесу формування готовності студентів до навчання іноземних мов молодших школярів із застосуванням інноваційних технологій з метою підвищення ефективності його результатів. Схарактеризовано структуру та зміст спецкурсу; визначено мету, завдання; надано короткі анотації модулів та сформульовано очікувані результати опанування курсу студентами в контексті виконання завдань щодо формування їх фахових компетентностей.
The article specifies the list of future primary school teachers’ subject specific competences that were defined due to the need of foreign language training optimization, state regulation of compulsory foreign language studying on the first stage of general education and updating requirements for modern teacher which predetermine the proficiency in a foreign language for the purpose of further usage in pedagogical profession. The authors ground the expedience of «Foreign languages innovative learning technologies in primary school» special course introduction to the «Primary school» students training specialty educational program as a structure-forming component of students’ readiness to junior schoolchildren foreign languages learning with innovative technologies usage formation aiming to improve the effectiveness of the received results. The structure and content of special course are characterized; the goal and tasks are defined; the brief annotations of modules are presented and expected results of students’ course study in the context of their subject specific competences forming are formulated.
В статье уточнен перечень предметных компетентностей будущих учителей начальной школы, определение которых обусловлено проблемой оптимизации процесса их иноязычной подготовки, государственной регламентацией обязательного изучения иностранных языков на начальном этапе базового образования, а также требованиями к современному учителю, которые предопределяют необходимость профессионального уровня владения иностранным языком с целью дальнейшего применения в профессиональной деятельности. Авторами обоснована целесообразность введения в образовательные программы подготовки студентов специальности «Начальное образование» спецкурса «Инновационные технологии обучения иностранным языкам» как структурообразующего компонента процесса формирования готовности студентов к обучению иностранным языкам младших школьников, применяя инновационные технологии с целью повышения эффективности его результатов. Предложены характеристики структуры спецкурса, его содержания; определены цель, задания; даны краткие аннотации модулей, а также сформулированы ожидаемые результаты изучения курса студентами в контексте выполнения поставленных задач формирования предметных компетентностей данных специалистов.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/17934/7/Kotenko_O_Rudnik_Y_POTP_2016_FLMD_PI.pdf
Котенко, Ольга Володимирівна та Руднік, Юлія Вікторівна (2016) Формування фахових компетентностей педагога у змісті спецкурсу «Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі» Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка (26). с. 71-76. ISSN 2311-2409