Запис Детальніше

Особливості застосування міжкультурного підходу у іншомовній підготовці викладачів ВНЗ Греції та Польщі: вимір третього покоління

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22153/
 
Title Особливості застосування міжкультурного підходу у іншомовній підготовці викладачів ВНЗ Греції та Польщі: вимір третього покоління
Features of intercultural approach application in foreign language university teacher training: measurement of the third millennium
Особенности применения межкультурного подхода в иноязычной подготовке преподавателей вузов Греции и Польши: измерение третьего поколения
 
Creator Плужник, Ірина Володимирівна
Лабунець, Юлія Олегівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті вивчається досвід Греції та Польщі у застосуванні міжкультурного підходу у іншомовній підготовці викладачів у вищих закладах освіти. Аналізуються погляди грецьких та польських учених на сутність міжкультурного підходу, зміст і структуру міжкультурної компетенції та шляхи її формування у процесі професійної іншомовної підготовки викладачів ВНЗ з націленням на їх подальшу освіту протягом життя.
The article examines the experience of Greece and Poland in applying the intercultural approach to teaching foreign languages in higher education institutions. The views of Greek and Polish scholars on the essence of the intercultural approach, the content and structure of intercultural competence and ways of its formation in the process of university teachers` professional foreign language training with the aim of their further education throughout their life are analyzed by authors.
В статье изучается опыт Греции и Польши в применении межкультурного подхода в иноязычной подготовке преподавателей в высших учебных заведениях. Анализируются взгляды греческих и польских ученых на сущность межкультурного подхода, содержание и структуру межкультурной компетенции и пути ее формирования в процессе профессиональной иноязычной подготовки преподавателей вузов с прицелом на их дальнейшее образование в течение жизни.
 
Publisher К.: Гнозис
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22153/1/Pluzhnyk_I_Labunets_Y_2017_FLMD_PI.pdf
Плужник, Ірина Володимирівна та Лабунець, Юлія Олегівна (2017) Особливості застосування міжкультурного підходу у іншомовній підготовці викладачів ВНЗ Греції та Польщі: вимір третього покоління Гуманітарний вісник ДНВЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди», «Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до Європейського освітнього простору». – Додаток 1. до Вип. 31., Том ІІ (76). с. 422-429.