Запис Детальніше

Cadets' and First Sergeants' Everyday Camp Life at Public Youth School of the UNR Army in Kalisz (Poland) in the 1st half of 1922

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22206/
http://resource.history.org.ua/item/11238
2307-3047
 
Title Cadets' and First Sergeants' Everyday Camp Life at Public Youth School of the UNR Army in Kalisz (Poland) in the 1st half of 1922
Таборове повсякдення курсантів та старшин Спільної юнацької школи Армії УНР в Каліші (Польща) у першій половині 1922 р.
Лагерная повседневность курсантов и офицеров Общевойсковой кадетской школы Армии УНР в Калише (Польша) в первой половине 1922 г.
 
Creator Срібняк, Ігор Володимирович
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The purpose of this article is the reconstruction of the camp everyday Joint youth school UNR Army camp in Kalisz in the first half of 1922. The author applied the principle of historicism, which gave him an opportunity to rethink various aspects of everyday life internment camp soldiers Ukrainian People's Republic Army (UPR Army) and reach important generalizations. Thus it used problem-chronological and concrete historical methods, the combination of which allow fully implement the article stated purpose of the study. The main results of the study should include integral reproduction of certain aspects of domestic life and work of constant and variable composition of the Joint youth school of distinguishing such an important component of a service relationship with the senior command of the military school heads UPR Army. Within the perspective of the subject for further study might include areas: School activities in the second half of 1922 and until mid 1924, the content of professional training there, humanitarian assistance to young people by charitable organizations and those graduates who went to study in Czechoslovakia, M.Shapoval activities as head of the School and others. The practical significance of the results achieved is that the article facts synthesized and conclusions can be used during the military-patriotic work in the armed forces of modern day Ukraine. This article is an original research, fully supported by the archival materials processed by the author in Central State Archive of higher authorities and management of Ukraine.
Метою даної статті є реконструкція таборового повсякдення Спільної юнацької школи Армії УНР у таборі Каліш в першій половині 1922 р. Автор статті застосував принцип історизму, що дало йому можливість переосмислити різні аспекти таборового повсякдення інтернованого вояцтва Армії УНР та дійти до важливих узагальнень. При цьому ним використовувались проблемно-хронологічний та конкретно-історичний методи, поєднання яких дозволило найповніше реалізувати заявлену у статті мету дослідження. До основних результатів дослідження слід віднести цілісне відтворення окремих аспектів внутрішнього життя та діяльності постійного і перемінного складу Спільної юнацької школи з виокремленням такої важливої їх компоненти як службові стосунки командування школи зі старшими військовими начальниками Армії УНР. У рамках досліджуваної теми перспективними для подальшого вивчення можуть бути такі напрями: діяльність Школи у другій половині 1922 і до середини 1924 рр., зміст військово-фахового навчання в ній, гуманітарна допомога юнацтву з боку благодійних організацій та тих випускників Школи, які виїхали для навчання до Чехословаччині, діяльність М.Шаповала на посаді начальника Школи та ін. Практичне значення досягнутих результатів полягає у тому, що синтезований в статті фактаж та висновки можуть бути використані під час проведення військово-патріотичної роботи в збройних силах України сучасної доби. Дана стаття є оригінальним дослідженням, цілком спертим на архівних матеріалах, опрацьованих автором у ЦДАВО України.
Целью данной статьи есть реконструкция лагерной повседневности Общевойсковой кадетской школы Армии УНР в лагере Калиш в первой половине 1922 г. Автор статьи применил принцип историзма, что дало ему возможность переосмыслить разные аспекты лагерной повседневности интернированных военнослужащих Армии УНР та прийти у важным обобщениям. При этом им использовались проблемно-хронологический и конкретно-исторический методы, комбинирование которых позволило в полной мере реализовать поставленную в статье цель исследования. К основным результатам исследования следует отнести целостную реконструкцию некоторых аспектов жизни и деятельности постоянного и переменного состава Общевойсковой кадетской школы с выделением такой важной их компоненты как взаимоотношения по службе командования Школы со старшими военными начальниками Армии УНР. В рамках исследуемой темы перспективными для дальнейшего изучения являются такие направления: деятельность Общевойсковой кадетской школы во второй половине 1922 и до середины 1924 гг., содержание военно-специального обучения в Школе, гуманитарная помощь кадетам со стороны благотворительных организаций и тех выпускников Школы, которые выехали для учебы в Чехословакию, деятельность М.Шаповала в должности начальника Школы и др. Практическое значение достигнутых результатов состоит в том, что синтезированные в статье факты и выводы могут быть использованы для проведения военно-патриотической работы в вооруженных силах Украины современного периода. Данная статья является оригинальным исследованием, целиком базирующимся на архивных материалах, собранных автором в ЦДАВО Украины.
 
Publisher Інститут історії України НАН України
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22206/1/I_Sribnyak_PVIUR_2016_12_IFF.pdf
Срібняк, Ігор Володимирович (2017) Таборове повсякдення курсантів та старшин Спільної юнацької школи Армії УНР в Каліші (Польща) у першій половині 1922 р. Проблеми вивчення історії Української революції 1917-1921 років (12). с. 338-364. ISSN 2307-3047