Запис Детальніше

Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри'')

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26007/
 
Title Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри'')
 
Creator Коляда, О. В.
 
Subject P Philology. Linguistics
 
Description Предметом статті є деякі фонологічні аспекти драматургії Семюела Беккета на прикладах п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''. Стаття визначає окремі принципи драматургії абсурдистського театру Беккета. У статті розглядається текстуальний та інтертекстуальний механізми розбудови драми та розкривається фонетична різнобарвність п’єс в беккетівському театрі з аналізом беккетівської концепції на предмет її імплікації у загальноєвропейському ''театрі абсурду''. Стаття є своєрідним порівняльним аналізом авторської концепції та загальноєвропейської беккетівської літературознавчої бази й осмисленням особливостей розвитку та трансформації абсурдистського проекту людини. Беккетівський драматургічний експеримент переглядає місце людини у всесвіті з позицій ''філософії життя'' та ''філософії екзистенціалізму''.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26007/1/15.pdf
Коляда, О. В. (2017) Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)). pp. 78-82. ISSN 2076-6173