Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри'')
Zhytomyr State University Library
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26007/
|
|
| Title |
Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри'')
|
|
| Creator |
Коляда, О. В.
|
|
| Subject |
P Philology. Linguistics
|
|
| Description |
Предметом статті є деякі фонологічні аспекти драматургії Семюела Беккета на прикладах п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''. Стаття визначає окремі принципи драматургії абсурдистського театру Беккета. У статті розглядається текстуальний та інтертекстуальний механізми розбудови драми та розкривається фонетична різнобарвність п’єс в беккетівському театрі з аналізом беккетівської концепції на предмет її імплікації у загальноєвропейському ''театрі абсурду''. Стаття є своєрідним порівняльним аналізом авторської концепції та загальноєвропейської беккетівської літературознавчої бази й осмисленням особливостей розвитку та трансформації абсурдистського проекту людини. Беккетівський драматургічний експеримент переглядає місце людини у всесвіті з позицій ''філософії життя'' та ''філософії екзистенціалізму''.
|
|
| Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
| Date |
2017
|
|
| Type |
Article
PeerReviewed |
|
| Format |
text
|
|
| Language |
uk
ukraine |
|
| Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26007/1/15.pdf
Коляда, О. В. (2017) Фонологічні особливості драматургії Cемюела Беккета (на прикладі п’єс ''Звуки кроків'' і ''Кінець гри''). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (86)). pp. 78-82. ISSN 2076-6173 |
|