Запис Детальніше

ВТРАТИ ПОТУЖНОСТІ В СИСТЕМАХ ЗУБЧАСТИХ КОЛІС

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВТРАТИ ПОТУЖНОСТІ В СИСТЕМАХ ЗУБЧАСТИХ КОЛІС
POWER LOSSES OF GEAR SYSTEMS
 
Creator Stavytskyy, Valeriy
Bashta, Oleksandr
Nosko, Pavlo
Boyko, Grygory
Golovin, Andry
Stebeletska, Natalia
 
Subject передачі; зубчасті колеса; вентиляційні втрати; втрати на вихороутворення; втрати потужності при стисканні повітряно-мастильної суміші; коефіцієнт корисної дії редуктора; емпіричні моделі
UDC 621.833.1
transmissions; gears; windage loss; churning loss; air-oil pocketing loss; gearbox efficiency; empirical models

 
Description У статті наведено огляд експериментальних досліджень та наявних моделей втрат потужності (вентиляційні втрати, втрати на вихороутворення, втрати потужності при стисканні повітряно-мастильної суміші) для циліндричних, косозубих та конічних передач. Метою огляду є надання всебічної компіляції опублікованої інформації про втрати потужності незалежно від навантаження, щоб допомогти розробникам редукторів визначити відповідну експериментальну та модельну інформацію. Хоча з огляду опублікованої роботи зрозуміло, що важливі швидкість обертання, геометричні параметри передач, ступінь ущільнення та щільність рідини, що оточує передачу, ступінь ефекту та загальні рішення для зменшення втрат потужності менш зрозумілі. Сенс полягає в тому, що для деяких варіантів використання ця втрата потужності може бути важливою складовою, особливо для легко завантажених високошвидкісних механізмів.
This paper provides a review of experimental investigations and available models of gear load-independent power losses (windage losses, churning losses and air-oil pocketing power losses) for spur, helical, and bevel gears. The aim of the review is to provide a comprehensive compilation of published information on gear load-independent power losses to assist gearbox designers in identifying relevant experimental and modeling information. While it is clear from the review of published work that the rotational speed, gear geometrical parameters, degree of confinement, and density of the fluid surrounding the gear are important, the degree of effect and general solutions for reducing power loss are less clear. The motivation for this is that for some applications, this power loss can be a significant component, particularly lightly loaded high-speed applications.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor

 
Date 2017-12-18
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/12136
10.18372/0370-2197.4(77).12136
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 4(77) (2017); 107-116
Scientific-Technical Journal "Problems of Friction and Wear"; № 4(77) (2017); 107-116
Проблемы трения и изнашивания; № 4(77) (2017); 107-116
 
Language uk