Особливості вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22182/
http://elibrary.kubg.edu.ua/22182/1/%D0%97%D0%AF%D0%97%D0%AE%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%91%D0%9E%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A.pdf |
|
Title |
Особливості вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті
Features of studying and generalization of advanced pedagogical experience in preschool education Особенности изучения и обобщения передового педагогического опыта в дошкольном образовании |
|
Creator |
Смольникова, Галина Валентинівна
|
|
Subject |
Міжнародні
|
|
Description |
У статті розглядається проблема особливостей вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті. Аналізуються різні підходи до розуміння поняття «передовий педагогічний досвід» в сучасних дослідженнях. Розкриваються різні види педагогічного досвіду дошкільних працівників, типові труднощі з якими стикаються методисти науково-методичних центрів при узагальненні матеріалів досвіду. З’ясовуються найбільш актуальні проблеми для вивчення педагогічного досвіду в дошкільній освіті, наявність готовності у педагогів поділитися власним досвідом роботи з колегами.
The article reviews various approaches to understanding the concepts of «perspective teaching experience». In the article is considered the problem of features of studying and generalization of the advanced pedagogical experience in preschool education. It analyzed various approaches to understanding the notion of «advanced pedagogical experience» in modern studies. Article is disclosed various types of pedagogical experience of preschool workers, typical difficulties encountered by methodologists of scientific and methodological centers and summarizing the materials of experience. Found out the most pressing problems for studying pedagogical experience in preschool education, availability of teachers' readiness to share their own experience with colleagues. В статье рассматривается проблема особенностей изучения и обобщения передового педагогического опыта в дошкольном образовании. Анализируются различные подходы к пониманию понятия «передовой педагогический опыт» в современных исследованиях. Раскрываются различные виды педагогического опыта дошкольных работников, типичные трудности с которыми сталкиваются методисты научно-методических центров при обобщении материалов опыта. Выясняются наиболее актуальные проблемы для изучения педагогического опыта в дошкольном образовании, наличие готовности у педагогов поделиться собственным опытом работы с коллегами. |
|
Publisher |
НПУ імені М.П. Драгоманова
|
|
Date |
2017-03
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22182/1/%D0%97%D0%AF%D0%97%D0%AE%D0%9D%D0%90_%D0%A1%D0%91%D0%9E%D0%A0%D0%9D%D0%98%D0%9A.pdf
Смольникова, Галина Валентинівна (2017) Особливості вивчення і узагальнення передового педагогічного досвіду в дошкільній освіті Наукова спадщина академіка Івана Зязюна у вимірах сучасності й майбутнього: Збірник матеріалів І міжнародної науково-практичної конференції. с. 300-305. |
|