Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент (фортепіано)» для студентів ІІ курсу галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) освітнього рівня.
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22199/
|
|
Title |
Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент (фортепіано)» для студентів ІІ курсу галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) освітнього рівня.
|
|
Creator |
Куришев, Євген Володимирович
Ляшенко, Ольга Дмитрівна |
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Однією з профілюючих дисциплін для студентів ІІ курсу освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» є навчальний курс «Музичний інструмент». Концепція цієї програми спирається на свідоме поєднання основних постулатів історії та теорії загальної та музичної педагогіки; доцільність практичного використання шедеврів світового музичного мистецтва різних епох, творів видатних композиторів-класиків та сучасних авторів; на яскраві зразки української фортепіанної музики; використання традицій фортепіанної школи та новітніх індивідуально-особистісних педагогічних технологій, манер виконавської техніки. Робоча програма «Музичний інструмент» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою інструментально-виконавської майстерності на основі освітньо-професійної програми підготовки студентів другого (магістерського) освітнього рівня відповідно до навчального плану галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво». Мета навчального курсу – забезпечити достатній рівень володіння музичним інструментом у навчальній і музично-педагогічній діяльності. Завдання курсу полягають в тому, щоб сформувати у студентів уміння: відбирати високохудожні зразки фортепіанної літератури для вивчення; обґрунтовувати музично-естетичну та виховну цінність обраного музичного репертуару; художньо переконливо та адекватно відтворювати образно-емоційний зміст виконуваних творів, добирати доцільні засоби музичної виразності, спираючись на власний музично слуховий контроль; використовувати та вдосконалювати навички ансамблевої гри; самостійно опрацьовувати фортепіанні твори (читати нотний текст з листа, ескізно охоплювати музичні твори та практично відтворювати їх на фортепіано). Прогресивний розвиток виконавської майстерності студента забезпечується завдяки дотриманню принципів загальної та музичної педагогіки: свідомого самовдосконалення; індивідуального підходу; наступності навчання; поступового ускладнення навчального матеріалу; використання засобів наочності; опори на музично-слуховий контроль; розширення досвіду виконавської просвітницької діяльності. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22199/1/%D0%BC%D1%83%D0%B7.%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80.%20%D0%86%D0%86%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%202017.pdf
Куришев, Євген Володимирович та Ляшенко, Ольга Дмитрівна (2017) Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент (фортепіано)» для студентів ІІ курсу галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) освітнього рівня. [Навчально-методичні матеріали] |
|