Запис Детальніше

Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент (фортепіано)» для студентів ІІ курсу галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) освітнього рівня.

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22199/
 
Title Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент (фортепіано)» для студентів ІІ курсу галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) освітнього рівня.
 
Creator Куришев, Євген Володимирович
Ляшенко, Ольга Дмитрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Однією з профілюючих дисциплін для студентів ІІ курсу освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр» є навчальний курс «Музичний інструмент». Концепція цієї програми спирається на свідоме поєднання основних постулатів історії та теорії загальної та музичної педагогіки; доцільність практичного використання шедеврів світового музичного мистецтва різних епох, творів видатних композиторів-класиків та сучасних авторів; на яскраві зразки української фортепіанної музики; використання традицій фортепіанної школи та новітніх індивідуально-особистісних педагогічних технологій, манер виконавської техніки.
Робоча програма «Музичний інструмент» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено кафедрою інструментально-виконавської майстерності на основі освітньо-професійної програми підготовки студентів другого (магістерського) освітнього рівня відповідно до навчального плану галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво».
Мета навчального курсу – забезпечити достатній рівень володіння музичним інструментом у навчальній і музично-педагогічній діяльності.
Завдання курсу полягають в тому, щоб сформувати у студентів уміння:
 відбирати високохудожні зразки фортепіанної літератури для вивчення;
 обґрунтовувати музично-естетичну та виховну цінність обраного музичного репертуару;
 художньо переконливо та адекватно відтворювати образно-емоційний зміст виконуваних творів, добирати доцільні засоби музичної виразності, спираючись на власний музично слуховий контроль;
 використовувати та вдосконалювати навички ансамблевої гри;
 самостійно опрацьовувати фортепіанні твори (читати нотний текст з листа, ескізно охоплювати музичні твори та практично відтворювати їх на фортепіано).
Прогресивний розвиток виконавської майстерності студента забезпечується завдяки дотриманню принципів загальної та музичної педагогіки:
 свідомого самовдосконалення;
 індивідуального підходу;
 наступності навчання;
 поступового ускладнення навчального матеріалу;
 використання засобів наочності;
 опори на музично-слуховий контроль;
 розширення досвіду виконавської просвітницької діяльності.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22199/1/%D0%BC%D1%83%D0%B7.%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80.%20%D0%86%D0%86%20%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%202017.pdf
Куришев, Євген Володимирович та Ляшенко, Ольга Дмитрівна (2017) Робоча програма навчальної дисципліни «Музичний інструмент (фортепіано)» для студентів ІІ курсу галузі знань 02 «Культура і мистецтво» спеціальності 025 «Музичне мистецтво» другого (магістерського) освітнього рівня. [Навчально-методичні матеріали]