Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22215/
http://conf.kubg.edu.ua/index.php/courses/fmoid/paper/viewFile/172/159 |
|
Title |
Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби
Development of the linguistic personality of the teacher-translator of the information age Развитие языковой личности учителя-языковеда информационной эпохи |
|
Creator |
Дика, Наталія Михайлівна
|
|
Subject |
Всеукраїнські
|
|
Description |
Автором висвітлено поняття «мовна особистість вчителя-словесника» в умовах інформаційної доби. Проаналізовано різні погляди і підходи до аналізу мовної особистості, які визначають основну складову цього поняття. Зосереджено увагу на тому, що формування мовної особистості залежить від багатьох чинників і факторів впливу на її функціонування. Обґрунтовано доцільність врахування загальних лінгводидактичних особливостей процесу формування мовної особистості, орієнтації на комплексний розвиток усіх її складових компетентностей. Оптимальний підбір ефективних методів, прийомів, засобів та форм сприятимуть формуванню мовної особистості вчителя-словесника.
The author covers the concept of "the language personality of a teacher-translator" in the conditions of the information age. Different views and approaches to the analysis of linguistic personality are analyzed, which determine the main component of this concept. The focus is on the fact that the formation of the linguistic personality depends on many factors and factors influencing its functioning. The expediency of taking into account the general linguodidactic features of the formation of the linguistic personality, orientation to the complex development of all its components of competence is substantiated. The optimal selection of effective methods, techniques, means and forms will contribute to the formation of the linguistic personality of the teacher-translator. Автором рассмотрены понятия «языковая личность учителя-языковеда» в условиях информационной эпохи. Проанализированы различные взгляды и подходы к анализу языковой личности, которые определяют основную составляющую этого понятия. Сосредоточено внимание на том, что формирование языковой личности зависит от многих факторов влияния на ее функционирование. Обоснована целесообразность учета общих лингводидактичних особенностей процесса формирования языковой личности, ориентации на комплексное развитие всех ее составляющих компетенций. Оптимальный подбор эффективных методов, приемов, средств и форм будет способствовать формированию языковой личности учителя-языковеда. |
|
Date |
2017-05-30
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22215/1/N_Dyka_FMOID_IPPO.pdf
Дика, Наталія Михайлівна (2017) Розвиток мовної особистості вчителя-словесника інформаційної доби Формування мовної особистості інформаційної доби. |
|