Запис Детальніше

Адаптивне прогнозування руху повітряного судна з елементами вірту- альної реальності

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивне прогнозування руху повітряного судна з елементами вірту- альної реальності
AN ADAPTIVE PREDICTION OF AIRCRAFT MOTION WITH THE ELEMENTS OF VIRTUAL REALITY
Адаптивное прогнозирование движения воздушного судна с элементами виртуальной реальности
 
Creator Tovkach, S. S.; Національний авіаційний університет, Київ
Romanovska, A. A.; Національний авіаційний університет, Київ
 
Subject Графічний процесор; багатопоточність; стан об'єкта; aдаптивна система управління рухом; вейвлет-аналіз; реплікація, паралельні обчислення.
УДК 621.38:629.735.015:527.64:004.93 (045)
Graphics processing unit; multi-threaded; object state; adaptive motion control; wavelet analysis; replication, parallel computing.
UDC 621.38:629.735.015:527.64:004.93 (045)
Графический процессор; многопоточность; состояние объекта; адаптивное управление дви- жением; вейвлет-анализ; репликация, параллельные вычисления.
УДК 621.38:629.735.015:527.64:004.93 (045)
 
Description Розглянуто адаптивний метод прогнозування стану повітряного судна, який за допомогою управління динамікою об'єкта дозволяє знизити навантаження на розподілену мережу віртуальної реальності (із узгодженням даних), одночасно підвищуючи точність прогнозування стану об'єктів. Підхід до високорівневої протокольної взаємодії дозволив організувати міжпроцесорну комунікаційну мережу на більш високому логічному рівні з меншим навантаженням на мережу, підтримуючи обмін повідомленнями змінної довжини і вбудований механізм керування реплікацією даних на основі принципу «вибору узгодженості». Метод розвивається для досягнення кращого прогнозування повороту об'єкта і корекції траєкторії руху повітряного судна.
The problem of adaptive method for predicting the aircraft state, which, by the dynamics control of the object, allows to reduce the load on the distributed network of virtual reality (with data consistency), while improving the accuracy of prediction the objects state, has been considered. The high-level protocol interaction approach let to organize interprocess communication network at a higher logical level, with less network loading, by supporting variable-length messaging and built-in mechanism the data replication control based on the principle “the election of consistency”. Method develops to reach better the prediction of the object rotation and trajectory motion correction of the aircraft. 
Рассмотрен адаптивный метод прогнозирования состояния воздушного судна, который посредством управления динамикой объекта позволяет снизить нагрузку на распределенную сеть виртуальной реальности (с согласованностью данных), одновременно повышая точность прогнозирования состояния объектов. Подход к высокоуровневому протокольному взаимодействию позволил организовать межпроцессорную коммуникационную сеть на более высоком логическом уровне с меньшей нагрузкой на сеть, поддерживая обмен сообщениями переменной длины и встроенный механизм управления репликацией данных на основе принципа «выбора согласованности». Метод развивается для достижения лучшего предсказания поворота объекта и коррекции траектории движения воздушного судна.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2017-12-21
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/12141
10.18372/1990-5548.53.12141
 
Source Electronics and Control Systems; Том 3, № 53 (2017); 39-45
Электроника и системы управления; Том 3, № 53 (2017); 39-45
Електроніка та системи управління; Том 3, № 53 (2017); 39-45
 
Language en