Methodology of educology: synergetic aspect
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22275/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/435/368 |
|
Title |
Methodology of educology: synergetic aspect
Методологія освітології: синергетичний аспект Методология образованиеведения: синергетический аспект |
|
Creator |
Батечко, Ніна Григорівна
|
|
Subject |
Erih Plus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
In the article the author ponders over the role and importance of theory of synergetics in methodology of educology. Modern education sector has been considered as a complex, open, non-linear, non-equilibrium system capable of self-organization. The phenomenon of self-organization is studied as a possible direction of modernization of education in Ukraine.
У статті автор розмірковує про роль і значущість теорії синергетики в методології освітології. Сучасну сферу освіти розглянуто як складну, відкриту, нелінійну, нерівноважну систему, здатну до самоорганізації. Феномен самоорганізації вивчається як можливий напрям модернізації сфери освіти в Україні. В статье автор размышляет о роли и значимости теории синергетики в методологии образованиеведения. Современную сферу образования рассмотрено как сложную, открытую, нелинейную, неравновесную систему, способной к самоорганизации. Феномен самоорганизации изучается как возможное направление модернизации сферы образования в Украине. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
ru
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/22275/1/N_Batechko_NDLOSV_2017_1-2_OD.pdf
Батечко, Ніна Григорівна (2017) Методологія освітології: синергетичний аспект Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (1-2). с. 1-13. ISSN 2312-5829 |
|