Запис Детальніше

Methodology of educology: synergetic aspect

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22275/
http://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/435/368
 
Title Methodology of educology: synergetic aspect
Методологія освітології: синергетичний аспект
Методология образованиеведения: синергетический аспект
 
Creator Батечко, Ніна Григорівна
 
Subject Erih Plus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description In the article the author ponders over the role and importance of theory of synergetics in methodology of educology. Modern education sector has been considered as a complex, open, non-linear, non-equilibrium system capable of self-organization. The phenomenon of self-organization is studied as a possible direction of modernization of education in Ukraine.
У статті автор розмірковує про роль і значущість теорії синергетики в методології освітології. Сучасну сферу освіти розглянуто як складну, відкриту, нелінійну, нерівноважну систему, здатну до самоорганізації. Феномен самоорганізації вивчається як можливий напрям модернізації сфери освіти в Україні.
В статье автор размышляет о роли и значимости теории синергетики в методологии образованиеведения. Современную сферу образования рассмотрено как сложную, открытую, нелинейную, неравновесную систему, способной к самоорганизации. Феномен самоорганизации изучается как возможное направление модернизации сферы образования в Украине.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22275/1/N_Batechko_NDLOSV_2017_1-2_OD.pdf
Батечко, Ніна Григорівна (2017) Методологія освітології: синергетичний аспект Освітологічний дискурс: електронне наукове фахове видання (1-2). с. 1-13. ISSN 2312-5829