Запис Детальніше

Українські технології навчання прислів'їв та приказок, їх відповідників європейських мов (на прикладі фольклорних записів Бориса Грінченка)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22315/
http://www.seanewdim.com
 
Title Українські технології навчання прислів'їв та приказок, їх відповідників європейських мов (на прикладі фольклорних записів Бориса Грінченка)
The technology of teaching Ukrainian proverbs and sayings, their corresponding samples in English, German and Spanish
(based on Boris Grinchenko folklore records)
Технология обучения украинских пословиц и поговорок и соответствующих им образцов по-английски, по-немецки
и по-испански (на примере фольклорных записей Бориса Гринченко)
 
Creator Бурко, Ольга Василівна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті акцентовано на причині інтересу освітянської спільноти до європейських мов. Окреслено концептуальну
модель технології навчання українських прислів’їв та приказок, їх відповідників англійською, німецькою та іспанською
мовами (на прикладі фольклорних записів Бориса Грінченка). Відповідно до неї передбачається використання вчителями
інноваційних прийомів навчання: полімовне читання «Квадрига», літературна гра «Мозаїка мислення». Оволодіння ними
сприятиме входженню освітян та молодших підлітків у європейський освітній простір.
The article outlines on the causes of the education community interest in European languages. The conceptual model of the
teaching Ukrainian proverbs and sayings, their correspondences in English, German and Spanish (based on Boris Grinchenko
folklore records) is outlined. According to it, scientists are expected to use innovative teaching techniques: poly-language reading
«Quadriga», literary game «Mosaic of Thinking». Their knowledge enhances the entry of educators and younger teens into the
European educational space.
В статье акцентировано на причине интереса образовательного сообщества к европейским языкам. Очерчено
концептуальную модель технологии обучения украинских пословиц и поговорок, соответствующих им образцов поанглийски, по-немецки и по-испански (на примере фольклорных записей Бориса Гринченко). Соответственно предусматривается использование педагогами инновационных прийомов обучения: полиязыковое чтение «Квадрига», литературная игра
«Мозаика мышления». Овладение ими будет способствовать вхожденнию педагогов и младших подростков в европейское
образовательное пространство.
 
Publisher BUDAPEST
 
Date 2017-06-30
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22315/1/O_Burko_PP_58_IF.pdf
Бурко, Ольга Василівна (2017) Технология обучения украинских пословиц и поговорок и соответствующих им образцов по-английски, по-немецки и по-испански (на примере фольклорных записей Бориса Гринченко) Science and Education a New Dimension:Pedagogy and Psychology (58). с. 7-11. ISSN 2308-1996 / 2308-5258