Запис Детальніше

Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26035/
 
Title Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку
 
Creator Павловська, Л. Д.
Вікарчук, О. І.
Ніколаєнко, С. М.
Калініченко, О. О.
Пойта, І. О.
Клімова, І. О.
Кащук, К. М.
Мосійчук, І. В.
Боцян, Т. В.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Description Досліджено наукові засади та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств, зокрема, уточнено понятійний апарат проблеми дослідження, встановлені особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу, удосконалені методики оцінки маркетингової діяльності підприємств, досліджені актуальні аспекти моделювання конкурентного статусу та маркетингу персоналу підприємств. Визначені особливості маркетингової діяльності підприємств та управління нею за сучасних умов господарювання, зокрема, в Україні в цілому, управління умовами трудової діяльності та розвитком персоналу, event-менеджменту.
Для науковців, викладачів, аспірантів, магістрів, студентів, керівників, спеціалістів та працівників національної економіки.
 
Publisher Євенок О.О.
 
Date 2017
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26035/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%2017.%2005.17_%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B5%D1%86%D1%8C.pdf
Павловська, Л. Д. and Вікарчук, О. І. and Ніколаєнко, С. М. and Калініченко, О. О. and Пойта, І. О. and Клімова, І. О. and Кащук, К. М. and Мосійчук, І. В. and Боцян, Т. В. (2017) Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку. Other. Євенок О.О., Житомир.