Запис Детальніше

Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26041/
 
Title Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність
 
Creator Пойта, І. О.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Publisher Євенок О.О.
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26041/1/selection5.pdf
Пойта, І. О. (2017) Впровадження інтернет-технологій у практику маркетингової політики комунікацій та їх ефективність. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 128-148.