Запис Детальніше

Місце і роль гімназій у системі освіти та профорієнтації в Польщі

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Місце і роль гімназій у системі освіти та профорієнтації в Польщі
Место и роль гимназий в системе образования и профориентации в Польше
Place and role of gumnasiums in the system of education and job conseling in Poland
 
Creator Ольхувка, Пйотр
 
Subject система освіти в Польщі
гімназія
професійний консультант
професійна орієнтація
 
Description Охарактеризовано особливості функціонування гімназій Польщі як важливої ланки у цілісній системі освіти та підготовки учнівської молоді до професійного самовизначення. Окреслено роль шкільного професійного консультанта у наданні учням і їх батькам професійної допомоги у плануванні майбутнього шляху здобуття освіти і професії.
Охарактеризованы особенности функционирования гимназий Польши как важного звена в целостной системе образования и подготовки учащейся молодежи к профессиональному самоопределению. Определена роль школьного профессионального консультанта в предоставлении учащимся и их родителям профессиональной помощи в планировании будущего пути получения образования и профессии.
The features of the functioning of classical schools in Poland as an important link in the integral system of education and training students for professional self-determination were discussed in the article. An author outlined The role of school professional consultant to provide students and their parents with professional assistance in planning the future path of education and professionwas.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-04-05T08:01:18Z
2012-04-05T08:01:18Z
2012-02
 
Type Article
 
Identifier Ольхувка, П. Місце і роль гімназій у системі освіти та профорієнтації в Польщі / П. Ольхувка // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 103-107.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1927
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка