Запис Детальніше

Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб виховання студентів – майбутніх вчителів технологій

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб виховання студентів – майбутніх вчителів технологій
Декоративно-прикладное искусство как средство воспитания студентов – будущих учителей технологий
Fine and applied arts as a means of upbringing of students – future teachers of technology
 
Creator Курач, Микола Станіславович
Білосевич, Іван Анатолійович
 
Subject декоративно-ужиткове мистецтво
майбутній учитель технологій
виховання
художньо-естетичний смак
патріотизм
національна свідомість
 
Description Відзначається необхідність вирішення актуальних проблем ефективного виховання студентської молоді. Особлива увага приділяється виховному впливу декоративно-ужиткового мистецтва на формування особистості майбутнього педагога. На основі аналізу наукових публікацій та власного досвіду навчально-виховної роботи зі студентами запропоновано найбільш ефективні форми та методи трудового, морального, естетичного та національно-патріотичного виховання майбутніх вчителів технологій, визначено оптимальні умови виховання студентської молоді засобами декоративно-ужиткового мистецтва.
Отмечается необходимость решения актуальных проблем воспитания студенческой молодежи. Особое внимание уделяется воспитательному воздействию декоративно-прикладного искусства на формирование личности будущего педагога. На основе анализа научных публикаций и собственного опыта учебно-воспитательной работы со студентами предложены наиболее эффективные формы и методы трудового, нравственного, эстетического и национально-патриотического воспитания будущих учителей технологий, определены оптимальные условия воспитания студенческой молодежи средствами декоративно-прикладного искусства.
In the article the author stresses the need to solve issues of effective education of students. The particular attention is paid to educational impact of arts and crafts on the formation of individuality future teachers. On the basis of scientific publications and personal experience of educational work with students the author has offered the most effective forms and methods of labor, moral, aesthetic and national-patriotic education of future teachers of technologies, and has defined optimum conditions for education of students by means of decorative art.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2012-04-05T10:24:19Z
2012-04-05T10:24:19Z
2012-02
 
Type Article
 
Identifier Курач, М. С. Декоративно-ужиткове мистецтво як засіб виховання студентів-майбутніх вчителів технологій / М. С. Курач, І. А. Білосевич // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 122-127.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1931
 
Language uk
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка