Запис Детальніше

Музичний інструмент (домра, гітара)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22314/
 
Title Музичний інструмент (домра, гітара)
 
Creator Сахарова, Лідія Олександрівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Однією з профілюючих дисциплін для студентів другого (магістерського) освітнього рівня є навчальний курс «Музичний інструмент (домра, гітара)» Концепція цієї програми спирається на свідоме поєднання основних постулатів історії та теорії загальної та музичної педагогіки; доцільність практичного використання шедеврів світового музичного мистецтва різних епох, творів видатних композиторів-класиків та сучасних авторів; на яскраві зразки української домрової та гітарної музики; використання традицій домрової та гітарної шкіл та новітніх індивідуально-особистісних педагогічних технологій, манер виконавської техніки.
Мета навчального курсу – формування та удосконалення інструментально-виконавської компетентності, розвиток творчого потенціалу студента у процесі засвоєння концертного репертуару для домри, гітари; підготовка студента до інструментально-виконавської діяльності, володіння методами навчання гри на музичному інструменті та методикою викладання музичного інструмента у вищій школі.
Завдання курсу полягають в тому, щоб сформувати у студентів уміння:
відбирати високохудожні зразки домрової, гітарної літератури для вивчення;
обґрунтовувати музично-естетичну та виховну цінність обраного музичного репертуару;
художньо переконливо та адекватно відтворювати образно-емоційний зміст виконуваних творів, добирати доцільні засоби музичної виразності, спираючись на власний музично слуховий контроль;
використовувати та вдосконалювати навички ансамблевої гри; самостійно опрацьовувати твори (читати нотний текст з листа, ескізно
охоплювати музичні твори та практично відтворювати їх на інструменті).
Вивчення дисципліни «Музичний інструмент (домра, гітара)» сприяє формуванню у студентів таких фахових та загальних компетентностей:
– інструментально-педагогічна (здатність застосовувати інструментально-виконавські уміння у навчальній, педагогічній та концертно-виконавській діяльності; знання інструментально-педагогічного репертуару та володіння методами роботи над творами різної форми, жанру, стилю; здатність до ансамблевої гри; володіння методами навчання гри на музичному інструменті та методикою викладання музичного інструмента у вищій школі);
– художньо-естетична (сформованість системи художньо-естетичних, мистецтвознавчих та культурологічних знань; здатність аналізувати, оцінювати й інтерпретувати культурні явища різних епох, мистецькі твори різних стилів,

жанрів і форм, уміння висловлювати й аргументувати власні оцінні судження і позиції);
– інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення інформації з різних джерел, необхідної для викладання музичного інструменту у вищій школі; здатність до ефективного використання інформаційних технологій у соціальній та професійній діяльності);
– самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію у музично-педагогічній діяльності; прагнення до особистісно-професійного лідерства та успіху).
Процес інструментального навчання студентів проходить у формі індивідуальних занять, яка базується на принципі інтегративного засвоєння знань та формування відповідних умінь, що сприяє послідовному, розгорнутому у часі процесу професійного становлення студента як виконавця, розвитку його музичних, виконавських та просвітницьких здібностей в їх взаємодії.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22314/1/L_Sakharova_VIDH_IM_KIVM.pdf
Сахарова, Лідія Олександрівна (2017) Музичний інструмент (домра, гітара) [Навчально-методичні матеріали]