Запис Детальніше

Додатковий музичний інструмент IV курс

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22429/
 
Title Додатковий музичний інструмент IV курс
 
Creator Економова, Ольга Серафимівна
 
Subject Робочі програми навчальних дисциплін
 
Description Робоча програма навчальної дисципліни «Додатковий музичний ін-струмент» є нормативним документом Київського університету імені Бориса Грінченка, який розроблено на основі освітньої програми підготовки бакалаврів з галузі знань 0202 «Мистецтво» напряму підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво» (на базі ОКР «Молодший спеціаліст»).
Навчальна дисципліна «Додатковий музичний інструмент» містить такі розділи: 1) теоретичний (реалізується у ході індивідуальних занять із кожним студентом залежно від його здібностей та попередньої музичної підготовки); 2) практичний (здійснюється в ході індивідуальних аудиторних занять у процесі вивчення музичних творів та їх художнього виконання); 3) самостійна робота студентів (реалізується в конкретних завданнях для самостійного опанування у позааудиторних домашніх заняттях).
Мета навчального курсу – опанування студентом навичок гри на дру-гому (додатковому) музичному інструменті, який можна застосовувати у на-вчальному процесі та майбутній музично-педагогічній діяльності.
Завдання навчального курсу:
 опанування студентом техніки гри на додатковому музичному ін-струменті та подальший її розвиток;
 оволодіння інтерпретаційними уміннями та засвоєння методів робо-ти над музичним твором;
 розвиток музичних здібностей студентів (музичний слух, музична пам’ять, відчуття метро-ритму тощо);
 розвиток навичок читання нот з аркуша, гри нескладних творів на слух, акомпанування, транспонування тощо;
 формування сценічної культури та артистизму;
– виховання естетичних смаків та ціннісних орієнтацій студентів.
У результаті вивчення курсу «Додатковий музичний інструмент» сту-дент має опанувати такі фахові та загальні компетентності:
 інструментально-виконавська (вільне володіння музичним інстру-ментом (інструментами) та здатність його використовувати у навчальній і концертно-виконавській діяльності; володіння навичками читання нот з ар-куша, транспонування, добору музики на слух; володіння методами навчання гри на музичних інструментах; здатність організувати інструментальне музикування школярів на уроках музичного мистецтва та в позанавчальний час);
 інформаційна (здатність до самостійного пошуку та оброблення ін-формації з різних джерел для розгляду конкретних питань; здатність до ефективного використання інформаційних ресурсів мережі Інтернет, які містять текстовий, аудіо- і відеоматеріал у соціальній та професійній діяльності);
 самоосвітня (здатність до самостійної пізнавальної діяльності, самоорганізації та саморозвитку; спрямованість на розкриття особистісного творчого потенціалу та самореалізацію у фаховій діяльності; прагнення до особистісно-професійного лідерства та успіху).
Міждисциплінарний взаємозв’язок. Засвоєння навчального курсу «Додатковий музичний інструмент» передбачає інтеграцію знань, умінь і на-вичок з таких дисциплін: основний музичний інструмент; оркестровий клас; сольфеджіо; гармонія; історія музики.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2017
 
Type Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22429/6/O_Ekonomova_%D0%86VDMI_IM_KIVM.pdf
Економова, Ольга Серафимівна (2017) Додатковий музичний інструмент IV курс [Навчально-методичні матеріали]