Запис Детальніше

Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: задачі та вектори розвитку

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/22450/
 
Title Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: задачі та вектори розвитку
Psychological support of innovation in education: problems and vectors of development
Психологическое сопровождение инновационной деятельности в школе: задачи и векторы развития
 
Creator Литвиненко, Олена Олександрівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті описана структура та специфіка роботи психологічної служби у школі, де відбувається впровадження науково-дослідної програми. Представлені основні напрямки, за якими має проходити психологічна діагностика осіб, включених до експериментальної діяльності. Проаналізовані результати перших етапів такої діагностики. Відтворена теоретична модель явища, що формується та визначені практичні кроки її втілення. Описані критерії ефективності експериментальної діяльності.
The article describes the structure and specificity of psychological services in school, where the implementation of researching program is being hold. There are presented the basic directions of psychological diagnostics of people that are included in the experimental process. There are also placed the first results of the diagnostics. The theoretical model of phenomena that is being formed is resumed and the practical steps of its implementation are identified. The performance criteria of experimental activities are described.
В статье описана структура и специфика работы психологической службы в школе, в которой проходит внедрение научно-исследовательской программы. Представлены основные направления, по которым должна проходить психологическая диагностика людей, включенных в экспериментальную деятельность. Проанализированы результаты первых этапов такой диагностики. Воссоздана теоретическая модель формируемого явления и определены практические шаги по её воплощению. Описаны критерии эффективности экспериментальной деятельности.
 
Publisher ПП "Видавництво "Рідна школа"
 
Date 2017-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
text
text
text
 
Language ru
ru
ru
ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/22450/1/Lytvynenko_RS_IL_1.pdf
http://elibrary.kubg.edu.ua/22450/2/Lytvynenko_RS_IL_2.pdf
http://elibrary.kubg.edu.ua/22450/3/Lytvynenko_RS_IL_3.pdf
http://elibrary.kubg.edu.ua/22450/4/Lytvynenko_RS_IL_4.pdf
Литвиненко, Олена Олександрівна (2017) Психологічний супровід інноваційної діяльності у школі: задачі та вектори розвитку Рідна школа (5-6). с. 61-64. ISSN 0131-6788